Usuwanie filmimow z CamWhores

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
ZmysłowaOna23 pisze:Poki co, to Ty wmawiasz i dopowiadasz, cos co nie jest nigdzie napisane ani ustalone.


Tu nie trzeba nic ustalać i zapisywać, to jest wiedza powszechna.
Prądu też nie widać, ale jak cię popieści, to hooo-hooooo!

nobody69 pisze:Poza tym, ludzie, ogarnijcie się. [...] po cholerę się jej sprzeciwiać, wyśmiewać, opryskliwie pouczać?


Nie rozumiem liczby mnogiej użytej w zdaniu.
I dalej... rozumiem, że patent na pouczanie masz tylko ty.

Nobody, weź się facet trochę rozepnij, bo spięty jesteś jak baranie jaja.
(1+1+1+1=2)
Awatar użytkownika
Syndrom_Apollo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 249
Rejestracja: 15 cze 2019, 14:44
Lokalizacja: Olimp, Parnas, Delfy
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 145 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: All of them
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Uderz w stol a nozyce sie odezwa. Temat uwazam za zakonczony ruger juz dawno odpwoiedzi udzielil a sie teraz panowie musza ddpwartosciowac nazywajac erotyczne modelki dziwkami. To sobie zalozcie pdszielny temat i tam swoje frustracje wylewajcie. Dziekuje ruger44 za odpowiedz oraz nobody69 za zrozumienie sprawy bez zbednego udawania wielce elokwenta na forum o "dziwkach". Koniec. Pozdrawiam milej niedzieli
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 412
Rejestracja: 08 kwie 2019, 02:57
Podziękował: 118 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


ZmysłowaOna23 pisze:Uderz w stol a nozyce sie odezwa. Temat uwazam za zakonczony


Specjalnie prowokujesz, a jak ci coś nie pasuje, to chcesz dyskusję kończyć?

ZmysłowaOna23 pisze:teraz panowie musza ddpwartosciowac nazywajac erotyczne modelki dziwkami


No i znów ta liczba mnoga.

ZmysłowaOna23 pisze:Dziekuje ruger44 za odpowiedz oraz nobody69 za zrozumienie sprawy


Hardowi też podziękuj, bo poparł Nobody. ;)

Również serdecznie pozdrawiam.
(1+1+1+1=2)
Awatar użytkownika
Syndrom_Apollo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 249
Rejestracja: 15 cze 2019, 14:44
Lokalizacja: Olimp, Parnas, Delfy
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 145 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: All of them
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Syndrom_Apollo pisze:Nie rozumiem

Akurat to mnie już wcale nie dziwi.

Syndrom_Apollo pisze:liczby mnogiej użytej w zdaniu

No zastanówmy się...
Najpierw ty starasz się tłumaczyć jakieś oczywiste oczywistości, do tego kompletnie niezwiązane z tematem.
Potem ktoś inny pyta, po co dziewczyna chce usuwać nagrania, sugerując, że ich obecność w sieci nie jest niczym złym czy przynajmniej niewłaściwym.
Jeszcze ktoś inny wykłóca się, sugerując, że to nadawanie na kamerkach jest przyczyną latających po sieci nagrań.
Nie wiem jak ciebie w szkole uczyli, ale ja pamiętam, że w przypadku dwóch lub więcej osób należy już formułować zdania w liczbie mnogiej.

Syndrom_Apollo pisze:I dalej... rozumiem, że patent na pouczanie masz tylko ty.

W sumie to trochę tak. Jeśli twierdzenia innych osób w dyskusji uważam za mało poważne czy wręcz bzdurne, to daję sobie prawo do wytykania oczywistych błędów w rozumowaniu.
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 217
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


nobody69 pisze:Nie wiem jak ciebie w szkole uczyli, ale ja pamiętam, że w przypadku dwóch lub więcej osób należy już formułować zdania w liczbie mnogiej.


Skoro tak, to bądź w tym bardziej precyzyjny i jeśli piszesz o: sprzeciwianiu, wyśmiewaniu i opryskliwym pouczaniu, to zaznacz - którą czynność i komu zarzucasz.
Brałem udział w dyskusji, zostałem wywołany do ,,tablicy", a w ogóle nie czuję się winny.

nobody69 pisze:Jeśli twierdzenia innych osób w dyskusji uważam za mało poważne czy wręcz bzdurne, to daję sobie prawo do wytykania oczywistych błędów w rozumowaniu.


No widzisz... ja mam dokładnie to samo, z tym, że do tej pory nie pouczałem cię jak masz formułować myśli i zdania - ty robisz to od początku i pozwolisz, że się nie podporządkuję. Nadal będę czynił to po swojemu.
Coś, co dla ciebie nie musi być, czy nie jest związane z tematem, nie oznacza automatycznie, że jest nieistotne dla kogoś innego. Chłopie, nie jesteś pępkiem świata - trochę pokory.
Przypominam ci, że to jest forum, gdzie każdy ma prawo do bycia sobą (nie tobą, czy panną iksińską). Chcesz mieć swój temat, gdzie każdy, kto nie myśli zgodnie z twoimi wytycznymi, nie będzie zabierał głosu? - Ustal to z Adminem, może zablokuje całą resztę, mającą odmienne od ciebie zdanie.
Gdzieś ty był z tą swoją delikatnością, kiedy inne były tu (i są) traktowane o wiele gorzej? - Wybiórczy obrońco od siedmiu boleści.
(1+1+1+1=2)
Awatar użytkownika
Syndrom_Apollo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 249
Rejestracja: 15 cze 2019, 14:44
Lokalizacja: Olimp, Parnas, Delfy
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 145 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: All of them
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


nobody69 pisze:Nawet, jeśli zależność między nadawaniem na kamerkach a nagraniami jest tak ścisła, że aż nierozerwalna i nie do ominięcia, to nie oznacza, że powodem tych nagrań jest sam fakt nadawania. Powodem są idioci, którzy to nagrywają i udostępniają dalej. Sugerowanie, że wina leży po stronie nadającej, bo nadaje, to jakieś kompletne nieporozumienie, usprawiedliwianie nagrywaczy i bagatelizowanie problemu. Dla mnie nieprzyjemnie to zalatuje smrodkiem podobnym do tego, jaki roztaczają ludzie twierdzący "jakby się laski wyzywająco nie ubierały, to by nie było gwałtów". Podobna bzdurna i fałszywa zależność.

Poza tym, ludzie, ogarnijcie się. Skoro nagrania lasek krążą po sieci i nie można temu zapobiec, to się cieszcie, korzystajcie w domowym zaciszu, ściągajcie, oglądajcie czy chuj tam wie co jeszcze. Ale jeśli już trafia się laska, która SŁUSZNIE chciałaby się ich pozbyć i spróbować coś przeciwdziałać to po cholerę się jej sprzeciwiać, wyśmiewać, opryskliwie pouczać? To jest tak niepoważne i dziecinne, że aż głowa boli...


Zależność jest ścisła, prawdziwa i prosta jak budowa cepa. Nikt nikogo nie usprawiedliwia i bagatelizuje, ale skoro ktoś myśli o takiej karierze, to musi rozważyć wszystkie zalety i wady takiego zajęcia, bo zawsze znajdzie się osoba, która wrzuci nagranie do sieci, wystalkuje dane, powiadomi bliskich, czy zrobi inne świństwo. Nie trzeba być geniuszem, by przewidzieć takie następstwa a jednak w większości przypadków potem wielkie zdziwienie, płacz i walka z wiatrakami, której nie da się wygrać. Dlatego jedynym skutecznym rozwiązaniem jest nie wchodzenie w to bagienko, ale jeżeli wszystko przesłania żądza łatwego pieniądza, to potem jest jak jest.
Sprzeciwiać, wyśmiewać, opryskliwie pouczać? To też miało być do mnie? Bo napisałem oczywistą oczywistość? Bo nazwałem rzeczy po imieniu? Bo nie jestem takim zakłamanym hipokrytą jak większość z was i nie próbuję wmawiać sobie i innym by poczuć się lepiej, że to tylko pokazy artystyczne, że mamy do czynienia z modelkami, czy jakich tam pięknych określeń sobie nie wymyślą? No nie. Takie teksty bawią mnie do łez. Nigdy nie nazywałem szamba perfumerią i nie mam zamiaru nazywać!
Awatar użytkownika
maxim
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 246
Rejestracja: 13 lis 2015, 19:37
Podziękował: 26 razy
Podziękowano mu: 46 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


ZmysłowaOna23 pisze:Bo tak.


To rzeczywiście głeboka odpowiedź. Daje do myślenia.

nobody69 pisze:Lol... Bo nie powinno ich tam być?


tak jak nie powinno być miliona innych w necie. Np. na YT.

nobody69 pisze: Ale jeśli już trafia się laska, która SŁUSZNIE chciałaby się ich pozbyć i spróbować coś przeciwdziałać to po cholerę się jej sprzeciwiać, wyśmiewać, opryskliwie pouczać? To jest tak niepoważne i dziecinne, że aż głowa boli...


Ciągle nie widzę odpowiedzi: dlaczego słusznie chce ich się pozbyć. Podpisuje jakies prawa autorskie do wizerunku, czy jak? Czy nadaje na publicznym kanale, zupelnie tak jakby robiła striptiz na ulicy?

maxim pisze: powiadomi bliskich,


Przecież to nie ujma być modelką erotyczną więc czemu bliscy mieliby nie wiedzieć? Co więcej czemu modelka erotyczna-artystka miałaby to ukrywać i nie być z tego dumna.
Awatar użytkownika
imperator
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 31 gru 2015, 11:38
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: chains.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Po 1. Nikt tu desperacko nie blaga i nie placze. Zadalam zwykle pytanie. Otrzymalam odpowiedz. Sa i beda tam filmiki - trudno. Choc wiadomo wolalabym aby ich nie bylo tak jak i laska ktora ma najbardziej wywalone na to i tak wolalaby zeby ich nie bylo. Proste.
Po 2. Kto mial sie dowiedziec juz od dawna wie i jakos z tym problemu nie ma. Wiec obawy przed odrzuceniem tez nie mam ani dzieci czy meza przed ktorymi skrupulatnie mialabym to ukrywac i sie wstydzic. Po 3. Odpowiedzialam bo tak bo po prostu tak jak w punkcie 1 to opisalam. Nie widze powodu udzielac odpowiedzi a czy to priv czy z ogolnej a dlaczego i tysiac pytan do". Sytuacja wyglada jak wyglada i ok.
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 412
Rejestracja: 08 kwie 2019, 02:57
Podziękował: 118 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


A co poniektorzy to znalezli zaczepke zeby podkreslic jak to w ich mniemaniu jestesmy dziwkami bo odpowiedzia na TEMAT na pewno nie jest wytykanie i obrazanie. ty maxim czy inni nazwiecie dziwka a ja czy regulamin i prawo dzialanosc artysyczna. Co tu wiecej drazyc kazdy ma swoje zdanie
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 412
Rejestracja: 08 kwie 2019, 02:57
Podziękował: 118 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Ja? Ja nie nazwę. Czemu mi to imputujesz? 8-)
Lubisz, chcesz? To rób. Tym bardziej, jak piszesz, że wcale tego nie ukrywasz.
Awatar użytkownika
imperator
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 31 gru 2015, 11:38
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: chains.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


No widzisz myslales ze pewnie ukrywam przed calym swiatem i stad chce sie dowiedziec usunac wiec ironicznue napisales myslac ze trafisz w czuly punk a jednak sie przeliczyles :laughingnew:
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 412
Rejestracja: 08 kwie 2019, 02:57
Podziękował: 118 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Myślałem o dwóch rzeczach ale... ciągle nie wiem jakiego tam masz nicka. Więc... coś ukrywasz ;)
Awatar użytkownika
imperator
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 31 gru 2015, 11:38
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: chains.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


ZmysłowaOna23 pisze:tak jak i lazda ktora ma najbardziej wywalone na to i tak wolalaby zeby ich nie bylo. Proste.


Nie do końca takie proste, bo jak na kogoś, kto ma najbardziej wywalone, to twoje reakcje wcale na to nie wskazują.

ZmysłowaOna23 pisze:ty maxim czy inni nazwiecie dziwka


Ja nie nazwałem, pomimo, że swoje sobie myślę. Bądź więc łaskawa to docenić i nie wrzucać mnie do wora z napisem ,,inni".
(1+1+1+1=2)
Awatar użytkownika
Syndrom_Apollo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 249
Rejestracja: 15 cze 2019, 14:44
Lokalizacja: Olimp, Parnas, Delfy
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 145 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: All of them
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Syndrom_Apollo pisze:No widzisz... ja mam dokładnie to samo, z tym, że do tej pory nie pouczałem cię jak masz formułować myśli i zdania

:arrow: :arrow: :arrow:
Syndrom_Apollo pisze:Skoro tak, to bądź w tym bardziej precyzyjny i jeśli piszesz o: sprzeciwianiu, wyśmiewaniu i opryskliwym pouczaniu, to zaznacz - którą czynność i komu zarzucasz.

Przeczysz samemu sobie.
-----------------
Syndrom_Apollo pisze:ty robisz to od początku i pozwolisz, że się nie podporządkuję. Nadal będę czynił to po swojemu.

Od początku? Człeniu, przeczytaj sobie raz jeszcze moje posty. O tym, żebyś jaśniej wyrażał swoje myśli napisałem raz, może dwa, i na pewno od tego nie zacząłem ;]
I spoko, czyń to dalej po swojemu. Tylko nie wytykaj potem rozmówcy, że ciężko się z nim dyskutuje, skoro sam wprowadzasz do dyskusji niepotrzebne zamieszanie.
-----------------
Syndrom_Apollo pisze:Coś, co dla ciebie nie musi być, czy nie jest związane z tematem, nie oznacza automatycznie, że jest nieistotne dla kogoś innego.

Sęk w tym, że twoje mało udane próby wyjaśnienia intencji pytającego o rodzaj nagrania najwyraźniej nie obchodziły nikogo więcej poza tobą. Co zresztą nie tylko ja dawałem do zrozumienia.
----------------
Syndrom_Apollo pisze:Gdzieś ty był z tą swoją delikatnością, kiedy inne były tu (i są) traktowane o wiele gorzej? - Wybiórczy obrońco od siedmiu boleści.

No beka :lol: :lol: :lol: Człowieku, skąd ty bierzesz te swoje wnioski? Najpierw piszesz jakieś z kosmosu wzięte teksty, że nie lubię dyskutować, że mierżą mnie dyskusje, teraz że kogokolwiek bronię albo chcę bronić. Skąd takie pomysły? Ty naprawdę masz poważne problemy ze zrozumieniem, co się do ciebie pisze. Zresztą nie tylko z tym, z uporządkowaniem własnych myśli też masz najwyraźniej pewien problem, bo już któryś raz widzę, że edytujesz posty po fakcie i dopisujesz całe ustępy. Czyżbyś sam nie wiedział, co chcesz w ogóle napisać? Potrzebujesz więcej czasu na przekucie chaotycznych myśli w słowa?
Naprawdę, bierz przykład z takiego Maxima czy Imperatora, bo choć z ich podejściem się nie zgadzam, a przynajmniej nie w każdej kwestii, to chociaż potrafią się wysłowić na tyle jasno i klarownie, że wiadomo o czym mówią. Wtedy dyskusja może być nawet burzliwa i nerwowa, ale przynajmniej nie męcząca.
---------------
Syndrom_Apollo pisze:
ZmysłowaOna23 pisze:ty macim czy inni nazwiecie dziwka


Ja nie nazwałem, pomimo, że swoje sobie myślę. Bądź więc łaskawa to docenić i nie wrzucać mnie do wora z napisem ,,inni".

hahah, no teraz to już beka fchuj :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew: "Ja nie jestem taki jak inni, ja cię nie nazywam dziwką, ja sobie tylko tak myślę, to przecież co innego!"
Kpisz sobie, człowieku?
---------------
maxim pisze:Sprzeciwiać, wyśmiewać, opryskliwie pouczać? To też miało być do mnie? Bo napisałem oczywistą oczywistość? Bo nazwałem rzeczy po imieniu? Bo nie jestem takim zakłamanym hipokrytą jak większość z was i nie próbuję wmawiać sobie i innym by poczuć się lepiej, że to tylko pokazy artystyczne, że mamy do czynienia z modelkami, czy jakich tam pięknych określeń sobie nie wymyślą? No nie. Takie teksty bawią mnie do łez. Nigdy nie nazywałem szamba perfumerią i nie mam zamiaru nazywać!

No nie, akurat w twoim przypadku miałem bardziej na myśli stwierdzenie, że "jeśli nie pasują nagrania, to nie wchodź na szołapa". Dla mnie takie stwierdzenie to jak powiedzieć "sama jesteś sobie winna", co jest tak naprawdę wierutną bzdurą. Bo nawet jeśli nadawanie i nagrywanie są nierozerwalne, to jednak dziewczyny same siebie nie nagrywają.
---------------
imperator pisze:
ZmysłowaOna23 pisze:Bo tak.


To rzeczywiście głeboka odpowiedź. Daje do myślenia.

Ale czy taka odpowiedź nie jest wystarczająca? Dziewczyna chce usunąć nagrania, bo ich sobie tam nie życzy, prosto i na temat.

imperator pisze:
nobody69 pisze:Lol... Bo nie powinno ich tam być?


tak jak nie powinno być miliona innych w necie. Np. na YT.

No i to jest drugi wystarczający powód do usunięcia nagrań. A przynajmniej do próby/chęci.

Ale jeśli to nie wystarcza, to słusznym powodem jest chociażby to:
"Kto wizerunek nagiej osoby lub osoby w trakcie czynności seksualnej bez jej zgody rozpowszechnia,podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5".
I zanim zaczną się śmieszki - tak, ja wiem, że to jest martwy przepis, którego ni chuja nie da się wyegzekwować. Ale sam fakt istnienia takiego przepisu chyba jest wystarczającą przesłanką do tego, że chęć usunięcia własnych nagrań z neta jest całkowicie słuszna? Nawet, jeśli jest to sprawa z góry skazana na niepowodzenie.


Zrobił się tutaj straszny offtop, na dodatek całkowicie zbędny. Ja bym wnioskował o zamknięcie tematu, bo jego dalsze ciągnięcie nic nie wnosi.
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 217
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Nie napisalam ze JA mam najbardziej wywalone bo jednak pytanie o usuniecie zadalam. Napisalam ze inne ktore maja nawet najabrdziej wywyalone wolalyby aby ich nagrania nie lataly po necie. Jak zostalo ustalone nie da sie nic z tym zrobic i sie juz z tym pogodzilam wiec co tu wiecej dodawac ?
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 412
Rejestracja: 08 kwie 2019, 02:57
Podziękował: 118 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Tak mozna zamknac tematbo nic wiecej sie nie dowiem a tylko satysfakcja i upust zlych emocji dla co poniektorych
Awatar użytkownika
ZmysłowaOna23
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 412
Rejestracja: 08 kwie 2019, 02:57
Podziękował: 118 razy
Podziękowano mu: 40 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Killa
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


nobody69 pisze:Zrobił się tutaj straszny offtop, na dodatek całkowicie zbędny. Ja bym wnioskował o zamknięcie tematu, bo jego dalsze ciągnięcie nic nie wnosi.


Najlepiej w tej chwili, żeby inni nie mogli odnieść się do tego steku bzdur i insynuacji, które z siebie wygenerowałeś.

Niepotrzebne zamieszanie? - Moim zdaniem wprowadziłeś ty.
Nie tylko ty dawałeś do zrozumienia? - Ach... fakt, ty i pani iksińska.
Edytuję posty? - A co nie można? Każdy ma na to godzinę. Chyba to lepsze, niż miałbym za każdym razem, kiedy mi się coś przypomni, pisać posta pod postem, jak robi to pani iksińska.
Czy sobie kpię? - Nie do końca. Czasem miałbym ochotę komuś łeb urwać, jednak tego nie robię. Czyżbym był mordercą?

Znowu edytuję:

,,Beka, beka i beka, na dodatek w chuj"... czy ten nienaturalny śmiech jest objawem twojej nerwowości?
Próbujesz w ten sposób kogoś ośmieszyć i zdyskredytować? Ty, taki obrońca uciśnionych? Do tej pory tego nie robiłeś... czyżbyś brzytwy się chwytał? ;)
(1+1+1+1=2)
Awatar użytkownika
Syndrom_Apollo
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 249
Rejestracja: 15 cze 2019, 14:44
Lokalizacja: Olimp, Parnas, Delfy
Podziękował: 67 razy
Podziękowano mu: 145 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: All of them
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


nobody69 pisze:"Kto wizerunek nagiej osoby lub osoby w trakcie czynności seksualnej bez jej zgody rozpowszechnia,podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5".
.


Ale one same ten wizerunek rozpowszechniają publicznie. Za pieniądze lub za darmo.
Awatar użytkownika
imperator
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 31 gru 2015, 11:38
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: chains.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


imperator pisze:Ale one same ten wizerunek rozpowszechniają publicznie. Za pieniądze lub za darmo.

"Kto wizerunek nagiej osoby lub osoby w trakcie czynności seksualnej bez jej zgody rozpowszechnia,podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5".
Subtelna różnica, ale w dość istotny sposób zmienia postać rzeczy. To dokładnie tak samo jak z np. z filmami - to, że dystrybutor wypuszcza na rynek film nie daje nikomu prawa do jego piracenia.

----------------
Syndrom_Apollo pisze:Najlepiej w tej chwili, żeby inni nie mogli odnieść się do tego steku bzdur i insynuacji.

Uzasadnienie poproszę.

Syndrom_Apollo pisze:Niepotrzebne zamieszanie? - Moim zdanie wprowadziłeś ty.

Wprowadziłem zamieszanie mówiąc, że wciąż piszesz o czymś, co nie ma najmniejszego znaczenia?

Syndrom_Apollo pisze:Edytuję posty? - A co nie można? Każdy ma na to godzinę. Chyba to lepsze, niż miałbym za każdym razem, kiedy mi się coś przypomni, pisać posta pod postem, jak robi to pani iksińska.

Nie powiedziałem, że nie można. Powiedziałem tylko, o czym to może świadczyć, który to wniosek wyciągnąłem na podstawie wszystkich twoich postów. Gdyby w poprzednich twoich wypowiedziach była choć krzta sensu świadcząca o tym, że wiesz o czym gadasz, to nawet bym kwestii edytowania nie poruszył. A tak wydała mi się aż nazbyt podejrzana.

Syndrom_Apollo pisze:Czy sobie kpię? - Nie do końca. Czasem miałbym ochotę komuś łeb urwać, jednak tego nie robię. Czyżbym był mordercą?

lol :taunt.: "wiesz co, mam ochotę cię zajebać, najchętniej bym ci łeb urwał... ale nie zrobię tego, doceń to i nie traktuj jak całej reszty która chce to zrobić".
Mordercą może i nie jesteś, ale mądrym na pewno też nie xD
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 217
Rejestracja: 08 gru 2016, 22:33
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 4 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: brak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


imperator pisze:Przecież to nie ujma być modelką erotyczną więc czemu bliscy mieliby nie wiedzieć? Co więcej czemu modelka erotyczna-artystka miałaby to ukrywać i nie być z tego dumna.


No to odbijmy piłeczkę @Imperator...Przecież to żadna ujma, że bywasz na SU, oglądasz laski, walisz konia.To normalna czynność fizjologiczna.
Rozumiem, że Twoi rodzice, babcia, znajomi wiedzą, że jesteś na SU a przy rodzinnej kolacji chwalisz się jak to trzy razy doszedłeś na jednym privie(gratulacje!).
Nie wiem tez po co chowasz się za nickiem...Jebnij swoje imię, nazwisko i zdjęcie na profilu showupowym i dopiero wtedy przypierdalaj się do dziewczyn, że chcą zachować resztki anonimowości.


Pytanie w temacie było proste, przyszedł @Ruger napisał o DMCA i małej skuteczności tego typu działań i zaraz zlecieli się "moralizatorzy".
Goście co pewnie zamęczają transmitujące pytaniami typu-
"Co sobie Twoje dzieci pomyślą jak kiedyś Cię zobaczą"
"Po co tu jestes, idz do prawdziwej roboty"
"Jesteś zwykłą szmatą a ja to jestem KTOŚ!"


Tak sobie przejrzałem Twoje posty @Maxim i powiedz mi, jak to jest być zakłamanym hipokrytą?
Nadające dziewczyny masz za tępe gówno, a sam walisz na SU uważając się pewnie za szanowany filar społeczeństwa.Bo Ty jesteś lepszy prawda?
Lepszy od lasek, lepszy od koniobijców...taki zdystansowany..taki cool...
Wszyscy inni pływają (lepiej lub gorzej) w showupowskim gównie, ale Ty nie, Ty jesteś ponad to...
Beka z typów co od lat gniją z nami na SU, ale czują "moralnie lepsi" i pierdolą jak kaznodzieje na pustyni Idaho.
Awatar użytkownika
SokratesNauczycielPlatona
SU-holik
SU-holik
Posty: 150
Rejestracja: 06 kwie 2019, 09:12
Podziękował: 341 razy
Podziękowano mu: 222 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości