Wasze/Nasze ulubione dziewczę :D

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Tak jak w tytule, jaka jest wasza ulubiona panna? Napiszcie kilka słów dlaczego akurat ona i co w niej takiego fajnego.

Jeżeli dodajecie nick którego wcześniej nikt nie wymienił to prosiłbym o podanie linku do profilu lub jakieś zdj :)

:D :D
:)))
Awatar użytkownika
luqqy
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 21
Rejestracja: 26 lip 2015, 21:59
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Nie mam




Moja ulubiona to 69nastolatka,
bardzo fajna i sympatyczna,
a ten filmik mówi sam za siebie:
https://www.youtube.com/watch?v=FAh9se-k2sw
Awatar użytkownika
e-Laski.pl
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 858
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 14 razy
Podziękowano mu: 17 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Licealistka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp




Moja ulubiona dziewczyna nadająca sama to Lexiaa
https://showup24.tv/profile/Lexiaa
A jeśli chodzi o pary to na równi są IncredibleCouple i ExtraordinaryCouple
https://showup24.tv/ExtraordinaryCouple?
https://showup24.tv/profile/IncredibleCouple
Awatar użytkownika
eloszki
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 430
Rejestracja: 26 lip 2015, 15:27
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Lexiaa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Ja tam lajkuję kilka dziewczyn, ale najbardziej to pewną Karolinę :lol:
Awatar użytkownika
Shady
SU-holik
SU-holik
Posty: 149
Rejestracja: 26 lip 2015, 14:28
Lokalizacja: Pokój
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Carolline
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Ja dziś zakochałem się w Claudynka18 <3
A wcześniej moja ulubienica to Foxy34
Awatar użytkownika
Robert
SU-holik
SU-holik
Posty: 168
Rejestracja: 22 lip 2015, 22:30
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: hehe
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Teraz już rzadko jakaś Kobieta na SU się spodoba.
Z obecnie nadających to tylko hotkotka.

Jakbym miał wybrać najlepszą patrząc w przeszłość to polishgirl_84.
Awatar użytkownika
AnalnaPenetracja
SU-holik
SU-holik
Posty: 79
Rejestracja: 10 sie 2015, 01:55
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: AnalnaPenetracja




Mało ich już jest.Najbardziej lubię _Maddieska_ ,sophiee i ChiliCamhd. Jak dla mnie najlepsze laski na Showup.tv. Była jeszcze PureDream.
Awatar użytkownika
nujjle
SU-holik
SU-holik
Posty: 82
Rejestracja: 12 sie 2015, 12:08
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wiele
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Sophiee i xnikolax ale i tak nikt mi nie zastąpi Tygryska
Awatar użytkownika
aaaa170
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2015, 12:46
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




kotka_na_goracym_dachu ta oryginalna rzecz jasna, jest przeeeecudoooowna... jej talent zdecydowanie marnuje sie w dolnych rzedach :D
kozak w necie jakich maooo :D
Awatar użytkownika
kozackikozak
SU-holik
SU-holik
Posty: 111
Rejestracja: 17 sie 2015, 15:16
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jedna z kotek
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




:!: Wiki331 :!:

Jest zdecydowanie najpiękniejsza w tym burdelku i do tego meeega sympatyczna
Awatar użytkownika
Z_K
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 41
Rejestracja: 03 sie 2015, 21:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wiki331
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Wiki jest faktycznie bardzo zacna. Rok temu, gdy jeszcze miała faceta mocno zadzierała nosa i była bardziej zdystansowana, dziś to już zupełnie inna Wiki, zmieniła się na plus.

Natomiast odnośnie tematu - oczywiście Kocurek272 za tzw. całokształt, czyli za dziesiątki cudownych wspólnych weekendów, spędzonych na fapaniu do niej przed monitorem, za to, że mogę kochać ją żetonami, za mój nick, który powstał dla niej, za każdą chwilę spędzoną w epickim kotzurkowym świecie leżingu i białego pluszowego misia.
Awatar użytkownika
LoverOfCats
SU-holik
SU-holik
Posty: 100
Rejestracja: 01 sie 2015, 20:20
Lokalizacja: Kuweta
Podziękował: 1 razy
Podziękowano mu: 7 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Pussycat
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: ...:*




Za całokształt twórczości Imagine_Cherry... super ciałko, które lubi pokazać :) może nie najmądrzejsza ale całkiem sympatyczna i rozmowna jak na top :)
„Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą.
Czarci ten pomiot z naturą nieczystą."
Awatar użytkownika
pstryk
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 34
Rejestracja: 16 sie 2015, 02:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: krolowa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




sweet_rasberry - za transmisje z miejsc publicznych. Swoimi występami wniosła trochę świeżości na showup.tv. Zaczynało robić się nudno.
Nieaktywne konto od 14.02.2016
Awatar użytkownika
...:::Bobek:::...
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1027
Rejestracja: 22 lip 2015, 10:11
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 2 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




no sweet_raspberry dowaliła tymi transmisjami z różnych miejsc, inne laski na SU jeśli chodzi o inwencję to się chowają, wczoraj Klaudynka i slaby seks a mimo to ponad 4 tysiace widzow miala, masakra
Awatar użytkownika
sebastix11
SU-holik
SU-holik
Posty: 182
Rejestracja: 13 sie 2015, 21:28
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: QuelquesDelices
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Sweet_raspberry........... Perfekcyjną pomysłów wesoła piękna.
Awatar użytkownika
mastercard
SU-holik
SU-holik
Posty: 74
Rejestracja: 18 sie 2015, 17:22
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: MokraMisia
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Sweet_rasberry wszystko na jej temat zostało już napisane
Awatar użytkownika
Leo112
SU-holik
SU-holik
Posty: 89
Rejestracja: 16 sie 2015, 00:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




LoverOfCats pisze: (...) gdy jeszcze miała faceta (...)


ADAŚ NIE BYŁ FACETEM WIKI :!:
Awatar użytkownika
Z_K
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 41
Rejestracja: 03 sie 2015, 21:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Wiki331
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Również jestem wielkim fanem Sweet_rasberry i czekam na jej powrót z niecierpliwością :D
Awatar użytkownika
mariusz123
SU-holik
SU-holik
Posty: 107
Rejestracja: 15 sie 2015, 18:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




ja jesteś zaś fanem

https://showup24.tv/profile/Dirasha

niestety kobitka już od jakiegoś czasu nieaktywna
Awatar użytkownika
stanior
SU-holik
SU-holik
Posty: 87
Rejestracja: 23 lip 2015, 11:41
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Dirasha nick.
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: staniorfp




Zdecydowanie Ona_w_sieci! Uwielbiam ją <3 :) https://showup24.tv/profile/Ona_w_sieci
Awatar użytkownika
showupfan
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 385
Rejestracja: 25 wrz 2015, 15:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ona_w_sieci
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Następna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości