Zapraszamy na nieoficjalny blog ShowUp.tv - BlogSU.pl

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Jak o całkach to niestety mój najlepszy interlokutor juz nie daje wywiadów :? :cry: :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 717
Rejestracja: 14 sie 2016, 20:57
Podziękował: 27 razy
Podziękowano mu: 81 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




Przynajmniej temat się rozruszał :D taką Panie gównoburzę tu zrobilam :D

nie nie nie serio teraz, pisz sobie jak Tam chcesz, miej jednak swiadomośc ,że mnie to ani nie rusza ani nie bawi. Po przeczytaniu kolejnego epickiego nagłówka nawet nie wchodzę w artykuł:D

Mam jednak wrażenie ,że tak jak kiedyś dla lansu i bansu spamowales u Tox ,tak teraz twój mózg przyswaja jedynie tematu Pauli i Harda :D także luz - baw się ile wlezie ,ale w ktorymś momencie staje się to już zajebiście nudne

P.S. Ja mialabym Cię pojechac? ale po co przecież wiesz ,że ja Ciebie nie lubie -to Ci powinno wystarczyc :D
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 221
Rejestracja: 23 paź 2016, 11:28
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 38 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




HenryChinaski1 Tren 0.75l

Wielkieś mi uczyniła pustki w sercu moim,

Moja droga Beznadziejo, tym wyznaniem swoim!
Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 717
Rejestracja: 14 sie 2016, 20:57
Podziękował: 27 razy
Podziękowano mu: 81 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 717
Rejestracja: 14 sie 2016, 20:57
Podziękował: 27 razy
Podziękowano mu: 81 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




nie najgorzej ,chociaż jak dla mnie wciąz za malo treści ,a za dużo pierdolet ;) nie mniej jednak przeczytałam do konca :D pozdro Papciu :)
Awatar użytkownika
beznadzieja
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 221
Rejestracja: 23 paź 2016, 11:28
Podziękował: 18 razy
Podziękowano mu: 38 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: xd
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




A moze beznadzieja, Ty bys udzielila wywiadu Henremu? Strzelam ze mogloby byc ciekawie. Moze nawet Henry dalby sie przekonac zeby bylo "na powazniej"?
Swoja droga od dluzszego czasu nie daje mi spokoju ktora to ta beznadzieja ;)
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 915
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Podziękował: 109 razy
Podziękowano mu: 202 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: jakaś chuda z małym cycem
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: man-dag




Masło maślane,przeintelektualizowany bełkot. No ale =D, Nawet chcącemu, ciżężko chcieć się nie połapać że to bełkot ¯\\\_(ツ)\_/¯
theeredhermes


Poprzednia

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza

Użytkownicy przeglądający to forum: maq i 4 gości