"Rycerz" - czy da się kogoś w ten sposób poderwać?

Chcesz dowiedzieć się czegoś nowego? Czy może wymienić się doświadczeniami?
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
Jak powszechnie wiadomo kobiety uganiają się jedynie za silnymi facetami - silnymi nie tyle fizycznie co psychicznie (jak słynny pan Psikutas bez "S" z "Chłopaki nie płaczą" :) - cechy takie jak zdecydowanie, pewność siebie, nieustępliwość są bardzo pożądane i choć niekoniecznie są synonimem powodzenia finansowego w życiu, to jednak kojarzą się kobietom jednocznacznie z władzą i bogactwem. A po drugiej stronie, z dala od twardoskórych samców alfa pokroju Jamesa Bonda, Christiana Grey'a czy Jordana Belforta stoją oni, rycerze w lśniących zbrojach. Pewnie widzieliście wiele razy takich na ShowUp.tv - jak wszyscy rzucają napiwki żeby laska się rozbierała, on rzuca i pisze do razu "nic nie pokazuj, to dla Ciebie bo świetnie mi się z Tobą gada a nie jestem tu dla nagości", jak jest cel i dziewczyna zaczyna się przymierzać do palcowania to on pisze "ooo, będzie golizna, to ja wychodzę, nie chce na to patrzeć, wrócę za pól godziny", non-stop bierze najdroższy nieopisany priv i... tylko rozmawia. Tak mnie zawsze zastanawiało - czy działając w ten sposób, całkowicie odmienny od tego przyjętego, można kogoś poderwać, można coś ugrać (poza, oczywiście, stałą miejscówką we friendzonie)? Opiszcie swoje doświadczenia w tej materii, zapraszam do dyskusji!
Pamiętaj, że jeżeli życie pluje Ci w twarz to znaczy tylko jedno - nie trafiło w dupę więc teraz będziesz ruchany na sucho
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3148
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 1452 razy
Podziękowano mu: 500 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Niania
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BRAK


ruger44 pisze:[...]A po drugiej stronie, z dala od twardoskórych samców alfa pokroju Jamesa Bonda, Christiana Grey'a czy Jordana Belforta stoją oni, rycerze w lśniących zbrojach. Pewnie widzieliście wiele razy takich na ShowUp.tv - jak wszyscy rzucają napiwki żeby laska się rozbierała, on rzuca i pisze do razu "nic nie pokazuj, to dla Ciebie bo świetnie mi się z Tobą gada a nie jestem tu dla nagości", jak jest cel i dziewczyna zaczyna się przymierzać do palcowania to on pisze "ooo, będzie golizna, to ja wychodzę, nie chce na to patrzeć, wrócę za pól godziny"[...]


Mi osobiście chce sie śmiać z takich typków. Przecież dla rutynowanych camgirls wykonanie nawet najostrzejszego pokazu to małe piwko przed śniadaniem, to dla nich zwykła praca a zakochańce przeżywają to jakby fapacze mieli ją faktycznie zachlapać spermą :).
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 03:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


sliskiTroll pisze:Mi osobiście chce sie śmiać z takich typków. Przecież dla rutynowanych camgirls wykonanie nawet najostrzejszego pokazu to małe piwko przed śniadaniem, to dla nich zwykła praca a zakochańce przeżywają to jakby fapacze mieli ją faktycznie zachlapać spermą :).


Tyle, że tutaj rutynowych camgirls nie jest tak dużo, a sporo to zwykłe dziewczyny. ...Sam utwierdzałem jedną w przekonaniu, żeby nie dała się złamać i nie pokazywała na SU buzi, bo nie warto ;)
Awatar użytkownika
Marshall
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 447
Rejestracja: 06 lis 2015, 20:26
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: szalona012 ;)
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Marshall E...


Myślę, że taka postawa rycerska może działać jedynie na nowe dziewczyny, które dopiero zaczynają swoją przygodę z kamerkami. Takim na pewno może imponować to, że ktoś daje im pieniądze za to, że po prostu są, a nie za cycki czy dupę i cały czas słodzi. I co za tym idzie może jedna czy druga taka da się złapać na ten haczyk i powstanie jakiś przelotny romans :mocking: Reszta dziewczyn raczej zdaje sobie sprawę z tego, że Rycerze stosują te zagrywki aby je poderwać. Te znowu, pewnie udają, że są zachwycone i doją kasę z naiwnych chłopców. A ci później płaczą zawiedzeni, że nie wyszło albo, że okazało się, że dana dziewczyna ma chłopaka i tylko go zwodziła.
Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.

Jak pobierać streamy z CB
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1331
Rejestracja: 23 gru 2015, 02:45
Podziękował: 91 razy
Podziękowano mu: 99 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: NBMTM


W mojej opinii taki gość jest coraz bardziej natretnyy i nachalny że sam prosi o jakis inny kontakt a jak laska nie poda to powie jej ze nielubi go i rozmów z nim a on myślal że sie blizej poznają :lol: w takiej sytuacji dziewczyna nie chce wychodzic na zwykłą żetoniare jeśli oczywiście ma coś w główce :shock: a jeśli jest cwana naciąga go na kolejne priv :lol:
Awatar użytkownika
SweetBlack
SU-holik
SU-holik
Posty: 184
Rejestracja: 04 sie 2015, 21:39
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: janbir


Rycerz czy Nie rycerz ale nie wolno zapominać o bardzo ważnym czynniku przy podrywie czyli o grubości portfela, ilości żetonów :) . Oczywiście nic nowego nie powiedziałem, powyższe stwierdzenie to oklepany banał, oczywista oczywistość, ale jest to aktualne po wsze czasy i zwykle decyduje o sukcesie. No chyba ze wygląda sie jak krzyżówka osła z górską niedźwiedzicą, to żadna grubość portfela nie pomoże , ale kto wie :)
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 03:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


niektórzy po prostu tacy są,aż mi się przypomniała historia gdy całkiem przypadkiem ;D znalazłem sie w domu towarzyskim i przyszedł koleś z pierścionkiem i kwiatkami by dac kobiecie z która miał swój pierwszy raz,tak była to dziwka ;D
Awatar użytkownika
kibic22
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 21 cze 2016, 21:35
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: lolak.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


He he ale oświadczał się to był pierścionek zaręczynowy czy tylko na prezent zwykły? Ja miałem ziomka na osiedlu który się w pani negocjowalnego afektu zakochał i ohajtali się, bardzo udane małżeństwo i szczęśliwe, on miał 12 cm i z nią miał pierwszy raz w wieku bodajże 24 lat, ona byla starszaa od niego chyba z 3 czy 4 lata, cały czas "czynna zawodowo" od dnia gdy się poznali do urodzenia pierwszego dziecka 5 lat poźniej, nawet był okres że u siebie w domu przyjmowała klientów jak mąż był w pracy :)
Pamiętaj, że jeżeli życie pluje Ci w twarz to znaczy tylko jedno - nie trafiło w dupę więc teraz będziesz ruchany na sucho
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3148
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 1452 razy
Podziękowano mu: 500 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Niania
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BRAK


Tacy goście psują rynek, laska myśli, że gościu bedzię sypał i obrastają w piórka ;(
Awatar użytkownika
michu123
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1970
Rejestracja: 12 lis 2015, 14:17
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Sweet_Kasia,TheJewel
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: michu192


Nie wiem o czym piszesz Ruger ale o podrywie na SU czy na "rycerza" czy na "drania" czy na "innych", przecież to nie możliwe, to nie miejsce na to. Może powiedz czy taka postawa ma sens w realu.
To ja gdy widzę kobiece długie nogi w szpilkach
http://www.gifbin.com/bin/092017/cat-fo ... attack.gif
Awatar użytkownika
Tiago
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 905
Rejestracja: 06 lis 2015, 17:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ona wie że Nią jest
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Mówiłem zarówno o realu jak i SU, bardziej chyba realu bo tam najczęściej się podrywa w ten sposób i najczęściej, zamiast słodkich przyjemności w ramach kobiecej wdzięczności za dobre serce, czeka nas upokorzenie i friendzona
Pamiętaj, że jeżeli życie pluje Ci w twarz to znaczy tylko jedno - nie trafiło w dupę więc teraz będziesz ruchany na sucho
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3148
Rejestracja: 08 lis 2015, 08:42
Lokalizacja: Mielec
Podziękował: 1452 razy
Podziękowano mu: 500 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Niania
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: BRAK


ruger44 pisze:Mówiłem zarówno o realu jak i ShowUp.tv, bardziej chyba realu bo tam najczęściej się podrywa w ten sposób i najczęściej, zamiast słodkich przyjemności w ramach kobiecej wdzięczności za dobre serce, czeka nas upokorzenie i friendzona


W sumie co bym nie zrobił to mi tylko to zostało, jak już jakaś na mnie zwróciła uwagę to lubiła mnie jak kolegę lub przyjaciela, na to się nadawałem. A chyba trzeba sobie odpuścić to wszystko.
To ja gdy widzę kobiece długie nogi w szpilkach
http://www.gifbin.com/bin/092017/cat-fo ... attack.gif
Awatar użytkownika
Tiago
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 905
Rejestracja: 06 lis 2015, 17:00
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Ona wie że Nią jest
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Tiago pisze:Nie wiem o czym piszesz Ruger ale o podrywie na ShowUp.tv czy na "rycerza" czy na "drania" czy na "innych", przecież to nie możliwe, to nie miejsce na to. Może powiedz czy taka postawa ma sens w realu.


Wszystko zależy od tego, na jaką kobietę trafisz. Nie każda lubi być upokarzana i traktowana, jak śmieć. Czasy się zmieniają, kobiety coraz bardziej emancypują, ale zawsze będą istniały takie, które docenią faceta w typie tzw. rycerza.
pussycat
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 889
Rejestracja: 17 mar 2018, 15:10
Podziękował: 20 razy
Podziękowano mu: 96 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


ruger44 pisze:Mówiłem zarówno o realu jak i ShowUp.tv, bardziej chyba realu bo tam najczęściej się podrywa w ten sposób i najczęściej, zamiast słodkich przyjemności w ramach kobiecej wdzięczności za dobre serce, czeka nas upokorzenie i friendzona


Ja na szczęście nie muszę sobie zawracać głowy "kobiecą wdzięcznością", bo według naczelnego mądrali i psychologa forum, jestem mentalnie facetem. Może kiedyś uda mu się ten zmysł obserwacji przenieść na siebie i dojść do wniosku, że jest od początku do końca kretynem.

P.S. Gdybym była mentalnie facetem, to tak jak ruger44 - celowałabym w topkę SU, ciągle gadała o swoich "walorach" i z dnia na dzień zmieniała swoje ulubienice.
pussycat
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 889
Rejestracja: 17 mar 2018, 15:10
Podziękował: 20 razy
Podziękowano mu: 96 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Mokra


pussycat pisze:
Tiago pisze:Nie wiem o czym piszesz Ruger ale o podrywie na ShowUp.tv czy na "rycerza" czy na "drania" czy na "innych", przecież to nie możliwe, to nie miejsce na to. Może powiedz czy taka postawa ma sens w realu.


Wszystko zależy od tego, na jaką kobietę trafisz. Nie każda lubi być upokarzana i traktowana, jak śmieć. Czasy się zmieniają, kobiety coraz bardziej emancypują, ale zawsze będą istniały takie, które docenią faceta w typie tzw. rycerza.



raczej nie zawsze ale to zawsze kobieta bedzie wybierać tego złego niż tego dobrego
Awatar użytkownika
Zibi1987_CK
SU-holik
SU-holik
Posty: 72
Rejestracja: 06 lis 2015, 09:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: loloalolal
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Pewnie, że istnieją kobiety, którym się wydaje, że jeśli facet ich nie bije i nie robi scen zazdrości, to jest skończoną ofermą i prawdopodobnie nie kocha. Oczywiście, że są takie, którym uczciwie i ciężko pracujący i niepijący mężczyzna, kojarzy się z nieudacznikiem życiowym.
Ja mogę mówić tylko za siebie, ponieważ znam własne preferencje i nie miałabym żadnych wątpliwości, którego z tych dwóch (dobry vs zły) wybrać.
pussycat
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 889
Rejestracja: 17 mar 2018, 15:10
Podziękował: 20 razy
Podziękowano mu: 96 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


a potem w telewizji powiedzą że chemii brakło w związku gdyby się jakieś nieszczęście wydarzyło
do końca swojego życia was kobiet nigdy nie zrozumie
Awatar użytkownika
Zibi1987_CK
SU-holik
SU-holik
Posty: 72
Rejestracja: 06 lis 2015, 09:48
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: loloalolal
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


pussycat pisze:[...]Oczywiście, że są takie, którym uczciwie i ciężko pracujący i niepijący mężczyzna, kojarzy się z nieudacznikiem życiowym.[...]

Takich najczęściej wybierają na mężów, gdy po latach jeżdżenia na różnorakich członkach męskich, należących głównie do chamów, brutali i muskularnych wandali, czują, iż czas ucieka i wypadałoby się ustatkować. Tyle, że potem przy byle okazji chętnie zdradzą swojego pobożnego męża z przystojnym czterdziestoczterokalibrowcem szukając emocji w nudnym związku.
Rycerz ma zawsze pod górkę w życiu - napoci się przy zbieraniu kwiatków dla swej lubej, pomacha szabelką, lecz naostrzyć musi ją sobie sam, bo obiekt uczuć z rozkoszą wybierze faceta silnego fizycznie, osiłka, którego twardym mieczem chętnie się zajmie.
Podrywanie na rycerza jest dobre, gdy ma się lat naście i złudzenia, że kobiety, to romantyczne istoty, wierne i pragnące miłości jak z bajki. Rzeczywistość jest jednak inna - są mocno wyrachowane, bezwzględne i nie można im nigdy ufać do końca.
,,...bo taki jest ten świat, świat pełen łez" - https://www.youtube.com/watch?v=mxOL3-g3XFw Obrazek
Awatar użytkownika
Loc
SU-holik
SU-holik
Posty: 113
Rejestracja: 13 sie 2016, 21:29
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Kotzurek
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: (kiedyś) LoverOfCats


Loc pisze:Rzeczywistość jest jednak inna - są mocno wyrachowane, bezwzględne i nie można im nigdy ufać do końca.


Oj, biedni bezinteresowni mężczyźni, wrażliwi i godni zaufania. ;)


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
pussycat
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 889
Rejestracja: 17 mar 2018, 15:10
Podziękował: 20 razy
Podziękowano mu: 96 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Następna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Sex porady



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości