wrednaPaula

Aby uzyskać dostęp do działu należy napisać 10 postów
Regulamin forum
UWAGA !!! ZABRANIA SIĘ ZAMIESZCZANIA LINKÓW DO NAGRAŃ Z SHOWUP.TV BEZ ZGODY WŁAŚCICIELA PRAW AUTORSKICH
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
wrednaPaula
03 sie 2015, 16:59
Też mam kilka jej filmików w tym jeden dla zarejestrowanych:
https://tube.e-laski.pl/?page_id=113&playid=13
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1148
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 29 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: wrednaPaula
15 sie 2015, 03:22
Dzięki za video. Będą się pojawiały na stronie nowe filmy z Paulą?
Awatar użytkownika
jurassss
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 15
Rejestracja: 15 sie 2015, 01:43
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nie mam
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: .


Re: wrednaPaula
15 sie 2015, 14:03
Jak będzie większe zainteresowanie i jak znajdę czas to tak.
A może spróbujesz sam coś nagrać i wrzucić na stronę?
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1148
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 29 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: wrednaPaula
17 wrz 2015, 18:26
prosimy o potwierdzenie czy wrednaPaula wyraża zgodę na nagrania
jeśli nie otrzymamy potwierdzenia do 14-dni, to link zostanie usunięty
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
Administrator
Posty: 741
Rejestracja: 21 sie 2015, 14:46
Lokalizacja: Forum ShowUp.tv
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 19 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: _HAPPINESS_
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Konto usunięte


Re: wrednaPaula
17 wrz 2015, 23:32
Oczywiście - pozwoliła mi na jednej z transmisji :D
z rozmowy wynikało, że nawet pozwala wszystkim na nagrywanie,
podobnie Ona_W_Sieci, która zdecydowanie chce aby ją nagrywać i publikować :D
Awatar użytkownika
e-Laski
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1148
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 2 razy
Podziękowano mu: 29 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Energia93
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp


Re: wrednaPaula
31 sty 2016, 14:32
porazka te filmiki widac ze laska robi to tylko dla kasy zero emocji pustka i sztucznosc
Awatar użytkownika
bzikobzik20
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 18
Rejestracja: 17 gru 2015, 19:18
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Re: wrednaPaula
31 sty 2016, 17:04
bzikobzik20 pisze:porazka te filmiki widac ze laska robi to tylko dla kasy zero emocji pustka i sztucznosc


Dokładnie, zero namiętności i pasji z jej strony w tym co robi na SU, a do tego tona tapety...
Awatar użytkownika
pussykiller12
SU-holik
SU-holik
Posty: 51
Rejestracja: 11 sty 2016, 16:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: pussykiller12


Re: wrednaPaula
31 sty 2016, 18:54
Mnie to w ogóle dziwi, że Paula nabyła taką dużą widownie i takie duże zainteresowanie... jak dla mnie to nic tam nie ma ciekawego u niej. No ale są gusta i guściki jak to się mówi.

Ale filmiki zawsze można przeglądnąć :)
- każdy z nas jest po części hipokrytą i kłamcą.
Obrazek
Awatar użytkownika
msn
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3160
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Podziękował: 91 razy
Podziękowano mu: 107 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


Re: wrednaPaula
13 lut 2017, 11:42



  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Download



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość