Płynność wypłat z SU

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
I ja również dostałam kase z 20 :):) ide na zakupy xD


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
pokazto69
SU-holik
SU-holik
Posty: 76
Rejestracja: 23 maja 2016, 19:10
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


dziewczyny napisalam do nich rano ze nie dostalam kasy z 30 maja i juz kasa na moim koncie jest z 30 maja !!!! wow
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


camerka pisze:
sisis pisze:
camerka pisze:To taka prosta logika, albo macie nadzieję, że coś się zmieni, albo żyjecie z dnia na dzień i szukacie innych miejsc

na razie to tylko nadzieja, że ShowUp.tv zapłaci. Zawsze jest tak, że część osób dostaje kasę, przedmioty, które kupiło lub zwrot pieniędzy. Pozostaje ta grupa osób, które nigdy nie dostaną kasy, zwrotu, reklamacji. A jak reklamować w Waszym przypadku? Pójdziemy do sądu? Mamy kiepskie wybicie z progu. Musicie sami o siebie zadbać i czekać, a chwilowo zmienić miejsce.
lubimy ShowUp.tv i ShowUp.tv jest popularne, nie wiem tylko jak poradzi sobie bez reklamy na jednak konkurencyjnym rynku. To wszystko pokaże nam czas.

reklam powoli nie ma . Nie dla ludzi, którzy mają blokery :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Ci, a takich jest większość nie widzą reklam. Tylko jak nie masz blokera to widzisz, a i tak już niedługo każda wyszukiwarka będzie miała automatyczną opcję blokowania
To już kwestia czasu. Taki jest wymóg rynku.
Większość ludzi z ShowUp.tv, których znam trzeźwo myśli w sprawach finansowych. Trzeba sobie zrobić rachunek zysków i strat i podjąć decyzję co bardziej się opłaca. :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:


co masz na mysli co bardziej sie oplaca? bardziej sie oplaca wejsc na inne kamerki czy co ? ja bylam na Chaturbate i tam kicha koles dawal mi jakies lewe tokeny porazka poprostu ja mowie ze nie mam ich na koncie a on sie tlumaczyl ze pozniej bede miala je chodzilo o napwiki a pozniej napisalam do administracji Chaturbate i mi pwoeidzieli ze bez dzwieku glosowego tokeny ktore dostalam to sa lewe porazka ze tam wogole cos takiego jest.

te lewe to norma bez dzwięku nigdy nie są prawdziwe biedaki nabierają tak laski. Chaturbate w 2 mies 2 tyś zarobiłam było okej a potem nagle lipa i przestałam transmitować.


No wlasnie 2 tys w 2 miesiace? na Chaturbate to porazka i przelewy ze stanow a teraz to podobno jak ze stanow to podwojne podatki:)
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


A z 13 maja dostal ktos?
Awatar użytkownika
pani_twego_czasu
SU-holik
SU-holik
Posty: 57
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:36
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: brak
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


hej ja tez dzis dostalam dwa zalegle z 20 i 30 maja :yahoo:
Awatar użytkownika
Cleo
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 44
Rejestracja: 31 maja 2016, 17:28
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Awatar użytkownika
sandra112233
SU-holik
SU-holik
Posty: 67
Rejestracja: 24 maja 2016, 16:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Każdy już z 20 dostał super :)
Przy okazji gdyby kiedyś był kolejny problem odradzam pisać na facebooku do showup. Oni już nie współpracują razem, a facebookowa strona ich chyba jest na etapie wojny bo ładnie smarowali na ShowUp.tv jak wczoraj do nich pisałam.
Pozdrawiam wszystkich :*


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
camerka
SU-holik
SU-holik
Posty: 93
Rejestracja: 25 maja 2016, 17:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Alexis
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: camerkaniunia


faktycznie na facebooku nie odpisali mi na nic tez ani razu
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Tam u nich w zarządzie (zwał jak zwał) ewidentnie coś yebło... w sumie 4 lata było w normie, kiedyś musi sie coś popsuć. Mi ostatnio odpisali po 10 dniach na maila, także ładny burdel mają.
punkt widzenia się zmienia zależnie od stanu w kieszeniach.
Awatar użytkownika
msn
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3492
Rejestracja: 05 lis 2015, 20:35
Lokalizacja: San Escobar
Podziękował: 310 razy
Podziękowano mu: 305 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: EwaKopacz
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: kliknij tutaj


msn pisze:Tam u nich w zarządzie (zwał jak zwał) ewidentnie coś yebło... w sumie 4 lata było w normie, kiedyś musi sie coś popsuć. Mi ostatnio odpisali po 10 dniach na maila, także ładny burdel mają.


Dokładnie! przez te lata było zajebiście, nie mówiąc już o tym, że nawet nagrań nie było na tych całych screenowatych stronkach ...
Wszystko trzymało się kupy ...


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Ko­bieta ta­jem­nicza jest jak skarb od­kry­wany powoli...
Awatar użytkownika
MyNameIsMystery
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 348
Rejestracja: 04 maja 2016, 21:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Nic dziwnego , zmienili "siedzibe" i na pewno nie od tak bo im sie chcialo. Musieli miec problemy.
Awatar użytkownika
camerka
SU-holik
SU-holik
Posty: 93
Rejestracja: 25 maja 2016, 17:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Alexis
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: camerkaniunia


camerka pisze:Każdy już z 20 dostał super :)
Przy okazji gdyby kiedyś był kolejny problem odradzam pisać na facebooku do showup. Oni już nie współpracują razem, a facebookowa strona ich chyba jest na etapie wojny bo ładnie smarowali na ShowUp.tv jak wczoraj do nich pisałam.
Pozdrawiam wszystkich :*


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv


Też słyszałem, że Ci od FanPage'a bardzo źle wypowiadają się o ShowUp.tv i niszczą ich wizerunek - pewnie to oni robili te ataki na forum i włamania na ShowUp.tv.
Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o :mafia:
Awatar użytkownika
xvideos
SU-holik
SU-holik
Posty: 68
Rejestracja: 05 lis 2015, 22:06
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Miejmy nadzieję że te problemy w płynności wypłat,były tylko chwilowe
Awatar użytkownika
sandra112233
SU-holik
SU-holik
Posty: 67
Rejestracja: 24 maja 2016, 16:12
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Taakie sytuacje zazwyczaj oznaczają spore problemi finansowe ale miejmy nadzieje , że bedzie okey :)
Ps. Pisałam juz o tym ale tu też napisze bo jedna laska pytała o to , jeżeli zbanują Ci konto , jest prawdopodobieństwo , że zakładając nowe i wpisując tem sam numer konta itp. pieniążki dostaniesz. dzis własnie dostałam a zbanowane konto przed chwilą odblokowali. :heart: :girl_haha: :air_kiss:


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
camerka
SU-holik
SU-holik
Posty: 93
Rejestracja: 25 maja 2016, 17:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Alexis
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: camerkaniunia


sandra112233 pisze:Miejmy nadzieję że te problemy w płynności wypłat,były tylko chwilowe

Tez mam taka nadzieje ;)
Awatar użytkownika
Cleo
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 44
Rejestracja: 31 maja 2016, 17:28
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 3 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Szkoda że to już chyba koniec problemów z wypłatami... :D . Miałem nadzieje że ShowUp.tv pierdolnie i pójdziecie ściemniary do zwykłej pracy :D . Ale wciąż liczę że wiekszość Januszy sobie porządnie zakutasi w zbliżające się wakacje (życzę im tego z całego serca) i stracicie dochód :) .


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
sliskiTroll
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 417
Rejestracja: 15 lis 2015, 04:23
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


camerka pisze:Taakie sytuacje zazwyczaj oznaczają spore problemi finansowe ale miejmy nadzieje , że bedzie okey :)
Ps. Pisałam juz o tym ale tu też napisze bo jedna laska pytała o to , jeżeli zbanują Ci konto , jest prawdopodobieństwo , że zakładając nowe i wpisując tem sam numer konta itp. pieniążki dostaniesz. dzis własnie dostałam a zbanowane konto przed chwilą odblokowali. :heart: :girl_haha: :air_kiss:


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv


a jak odbanowali ci konto bo do nich pisalas tak? z prosba o odbanowanie i przelalas kase na konto a zetony byly tak? ja mialalm calkowity ban nie tylko na wiadomosci
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


czy komus dzis zrealizowali wyplaty bo ja czekam i nie moge sie doczekac mam w zleconych z czwartku a jeszcze dzis tez nie zrealizowali przelewu ehhh czyzby znow cos?:(
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


sisis pisze:czy komus dzis zrealizowali wyplaty bo ja czekam i nie moge sie doczekac mam w zleconych z czwartku a jeszcze dzis tez nie zrealizowali przelewu ehhh czyzby znow cos?:(


Mają 7 dni na zrealizowanie,a dzisiaj dopiero poniedziałek nie umiesz liczyć ?
@donkasjo
#teamdonkasjo
Awatar użytkownika
Papaj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 997
Rejestracja: 20 lis 2015, 15:35
Podziękował: 33 razy
Podziękowano mu: 9 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


umiem liczyc ale caly ubiegly tydzien realizowali z dnia na dzien bylam w szoku a teraz stoi mi az od czartku a chcialabym juz te pieniadze ehhh


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości