Płynność wypłat z SU

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv
W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...



Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Awatar użytkownika
KrzysiekWawa
SU-ciekawy
SU-ciekawy
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2016, 07:59
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Cutex
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...

Nowy Program Partnerski ShowUp.tv


No niektóre specjalnie tak piszą,żeby wzbudzić litość na właścicielach ShowUp.tv(że niby nie mają na rachunki),a tak naprawdę mają spore oszczędności,ale faktycznie część modelek może nie mieć oszczędności ;)
@donkasjo
#teamdonkasjo
Awatar użytkownika
Papaj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1006
Rejestracja: 20 lis 2015, 14:35
Podziękował: 34 razy
Podziękowano mu: 10 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


eduardo-00 pisze:
niegrzeczni81 pisze:Oto co mi odpisali : Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za jakże ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam

Oni nie wiedza kiedy a KOKO pisała ze do konca tygodnia, hehe i co łyso ci KOKO?


Przecież masz wyżej napisane, dziewczyny dostały odpowiedź z boku, że dostaną kasę w ciągu kilku dni roboczych, dostałam taką samą odpowiedź wczoraj wieczorem więc o co się przypierdalasz ? To samo napisałam dziewczynom co dziś laskom odpisali na bok.
Awatar użytkownika
KoKo21
Night's Watch
Night's Watch
Posty: 250
Rejestracja: 05 wrz 2016, 00:16
Podziękował: 16 razy
Podziękowano mu: 44 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: KoKo21


wrednaPaula pisze:Witam

Nie miałam zamiaru udzielać się, w tym wątku, a raczej w tej 'gówno burzy', którą tutaj zrobiliście. Ze względu jednak, że mój nick przewinął się kilka razy w ostatnich stronach tego wątku poczułam się wywołana do tablicy.

Tak, owszem mam działalność gospodarczą i wysyłam faktury na adres satinaru od dobrego 1,5 roku. Za każdym razem dostaje potwierdzenie odbioru i nie mam żadnego problemu z rozliczaniem się w US.

Co do tego jakobym miała mieć jakieś inne informacje na temat 'awarii' powiem tylko tyle, że nie ważne czy zarabiacie tysiąc, dwa czy dziesięć i tak mają Was głęboko w dupie!
Wysłałam do nich jedną wiadomość tydzień po tym jak na moje konto nie dotarł żaden przelew i dostałam taką samą 'śpiewkę' jak większość z Was.


Drogie Panie nie ogarniam waszego zachowania. Wysyłacie na BOK po tysiące wiadomości, które i tak nic nowego nie wnoszą do sytuacji, wzajemnie się nakręcacie, wyzywacie od debilek, idiotek, szmat i innych takich.... Pytam się po co? Bo chyba tylko po to, żeby udowodnić jakie to na ShowUp.tv siedzą 'puste żetoniary' z IQ wielkości orzeszka. Czytać się tego nie da!
Panowie - użytkownicy tego forum nie lepsi wyspecjalizowani w hejcie cieszą się z zaistniałej sytuacji i zacierają rączki, bo transmitujące nie dostają swoich pieniędzy. Każda kolejna teoria spiskowa lepsza od poprzedniej.

Zrobiliście z tego tematu 'burdel na kółkach'.
Z 125 stron tego wątku może 5 to jakieś istotne informacje. Reszta to wypociny, których się nie da czytać.
Wstyd mi za niektóre koleżanki 'po fachu'.....

Dziękuje - dobranoc!



Chyba najbardziej trafna wypowiedz w tym wątku :D

Pisanie i lamentowanie nic wam nie da moje drogie Panie, lepiej poszukać drugiej alternatywy, bo tak jak napisała Paula w dupie Nas mają :)
Maddie


Papaj pisze:
KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...

Nowy Program Partnerski ShowUp.tv


No niektóre specjalnie tak piszą,żeby wzbudzić litość na właścicielach ShowUp.tv(że niby nie mają na rachunki),a tak naprawdę mają spore oszczędności,ale faktycznie część modelek może nie mieć oszczędności ;)


Nie wiem dokładnie w jaki sposób użalają się tutaj dziewczyny, bo trochę to jest żałosne, że w kółko wypływa to samo i nie chce mi się tego czytać,
ale chciałam powiedzieć Krzysiek, że tak naprawdę nie wiesz ile zarabia każda z nich i nie powinno Cię to obchodzić.

A Ty Papaj się nie wtrącaj, bo raz jesteś strasznie irytujący, a dwa weź się lepiej za czytanie książek, a nie szperanie w zarobkach dziewczyn i tym temacie.
Bo raz - nie zarabiasz (chyba, że na wiadomościach dziewczyn albo kredytach :lol: - ) , a dwa- nie wydajesz ...
Pozdrawiam
Ko­bieta ta­jem­nicza jest jak skarb od­kry­wany powoli...
Awatar użytkownika
MyNameIsMystery
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 348
Rejestracja: 04 maja 2016, 20:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


MyNameIsMystery pisze:
Papaj pisze:
KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...

Nowy Program Partnerski ShowUp.tv


No niektóre specjalnie tak piszą,żeby wzbudzić litość na właścicielach ShowUp.tv(że niby nie mają na rachunki),a tak naprawdę mają spore oszczędności,ale faktycznie część modelek może nie mieć oszczędności ;)


Nie wiem dokładnie w jaki sposób użalają się tutaj dziewczyny, bo trochę to jest żałosne, że w kółko wypływa to samo i nie chce mi się tego czytać,
ale chciałam powiedzieć Krzysiek, że tak naprawdę nie wiesz ile zarabia każda z nich i nie powinno Cię to obchodzić.



A Ty Papaj się nie wtrącaj, bo raz jesteś strasznie irytujący, a dwa weź się lepiej za czytanie książek, a nie szperanie w zarobkach dziewczyn i tym temacie.
Bo raz - nie zarabiasz (chyba, że na wiadomościach dziewczyn albo kredytach :lol: - ) , a dwa- nie wydajesz ...
Pozdrawiam


Strasznie ? pisze jak jest,a po drugie to Ty irytujesz,bo zawsze uważasz,że wiesz wszystko najlepiej,jak masz coś do mnie to pisz na forum pw,a nie tu na ogóle trochę kultury,a nie przypieprzasz się często do mnie wyluzuj.Też czekam na wypłatę na forum zarobiłem tu sporo ślepa? Więc temat też mnie dotyczy.
@donkasjo
#teamdonkasjo
Awatar użytkownika
Papaj
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1006
Rejestracja: 20 lis 2015, 14:35
Podziękował: 34 razy
Podziękowano mu: 10 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:


Dziewczyny obawiam się, że w tej sytuacji musicie pomysleć o innej alternatywie. Rozmawiałem wlaśnie z 2 dziewczynami, które nadają na liveshow. Wypłaty przychodzą w terminie i jest to portal stricte kamerkowy. Można banować, ustawiać kilkadziesiąt priv, robić konkursy, nawet ustawić czat tylko dla napiwkodawców. Każdy kuma o co chodzi.
Natomiast Zbiornik jest jakby nie patrzeć portalem spolecznościowym, który gromadzi ludzi umawiających się na seks bez zobowiązań. Dla nich kamerki to nowość a jesli ktoś jest na transmisji to uważają że w celu reprezentacji siebie w celu wiadomym. Sporadycznie kupują kredyty i Zbiornik nie oferuje takich możliwości jak portal kamerkowy. Właśnie od 2 h obserwuję "top" laske z ShowUp.tv tam i nie widze aby miała choć jednego priv. Wiem, że na liveshow jest mniej facetów ale to wszystko zalezy od Was - jak będą wiedzieć, że tam jesteście to na pewno się pojawią :)



Inne Sex Kamerki
Awatar użytkownika
Maks
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 14
Rejestracja: 05 lip 2016, 16:32
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Papaj pisze:
MyNameIsMystery pisze:
Papaj pisze:
KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...

Nowy Program Partnerski ShowUp.tv


No niektóre specjalnie tak piszą,żeby wzbudzić litość na właścicielach ShowUp.tv(że niby nie mają na rachunki),a tak naprawdę mają spore oszczędności,ale faktycznie część modelek może nie mieć oszczędności ;)


Nie wiem dokładnie w jaki sposób użalają się tutaj dziewczyny, bo trochę to jest żałosne, że w kółko wypływa to samo i nie chce mi się tego czytać,
ale chciałam powiedzieć Krzysiek, że tak naprawdę nie wiesz ile zarabia każda z nich i nie powinno Cię to obchodzić.



A Ty Papaj się nie wtrącaj, bo raz jesteś strasznie irytujący, a dwa weź się lepiej za czytanie książek, a nie szperanie w zarobkach dziewczyn i tym temacie.
Bo raz - nie zarabiasz (chyba, że na wiadomościach dziewczyn albo kredytach :lol: - ) , a dwa- nie wydajesz ...
Pozdrawiam


Strasznie ? pisze jak jest,a po drugie to Ty irytujesz,bo zawsze uważasz,że wiesz wszystko najlepiej,jak masz coś do mnie to pisz na forum pw,a nie tu na ogóle trochę kultury,a nie przypieprzasz się często do mnie wyluzuj.Też czekam na wypłatę na forum zarobiłem tu sporo ślepa? Więc temat też mnie dotyczy.



I kto tu mówi o kulturze ...
Tyle.
Ko­bieta ta­jem­nicza jest jak skarb od­kry­wany powoli...
Awatar użytkownika
MyNameIsMystery
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 348
Rejestracja: 04 maja 2016, 20:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


naprawde liczycie ze dostaniemy kase od showupa? ja juz im nie ufam wiec jak dostane to bedzie zwyczajnie mila niespodzianka a poki co nastrajam sie zeby wejsc na zbiornik. jak wam tam idzie dziewczyny? fajnie byloby zeby czesc osob z showupa przeszla razem z nami gdzies :)
Awatar użytkownika
sweetheart
SU-holik
SU-holik
Posty: 50
Rejestracja: 01 wrz 2016, 13:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Ja
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


A może drogie Panie nie nakręcajmy się. To na pewno w niczym nie pomoże. Ja wiem że sie boicie, i nie jesteście pewne swojej przyszłości.
Wiem że to trudne ale jedyne mądre rozwiązanie to czekać, no chyba że nadal chcecie robić pokazy to emigracja gdzieś indziej. Zdaje sobie sprawę że na pewno te parę dni zwłoki jest dla was bardzo stresujące.
Awatar użytkownika
lordfixu
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 490
Rejestracja: 23 gru 2015, 19:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: fixu20


lordfixu pisze:A może drogie Panie nie nakręcajmy się. To na pewno w niczym nie pomoże. Ja wiem że sie boicie, i nie jesteście pewne swojej przyszłości.
Wiem że to trudne ale jedyne mądre rozwiązanie to czekać, no chyba że nadal chcecie robić pokazy to emigracja gdzieś indziej. Zdaje sobie sprawę że na pewno te parę dni zwłoki jest dla was bardzo stresujące.



w końcu jedyny normalny facet wypowiedział się w tym poście , bez spiny i hejtu. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
oliwia
SU-holik
SU-holik
Posty: 127
Rejestracja: 17 maja 2016, 13:09
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


A ja tak zaczelam czytac o przelewach masowych itd i zaczynam wierzyc w to, ze zaprogramowanie takiego panelu do wyplat moze troche potrwac;p
Awatar użytkownika
miszmasz
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 246
Rejestracja: 07 lip 2016, 18:19
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 46 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: szefowa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


sweetheart pisze:naprawde liczycie ze dostaniemy kase od showupa? ja juz im nie ufam wiec jak dostane to bedzie zwyczajnie mila niespodzianka a poki co nastrajam sie zeby wejsc na zbiornik. jak wam tam idzie dziewczyny? fajnie byloby zeby czesc osob z showupa przeszla razem z nami gdzies :)

Bede w srode wieczorem. Bylam juz. Da sie przezyc
Awatar użytkownika
escortgirl88
SU-holik
SU-holik
Posty: 182
Rejestracja: 24 maja 2016, 13:09
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: escortgirl88


Nie rozumiem kobiet które przechodzą na zbiornik. Rozbierasz się do naga i pokazujesz twarz? Leć na chaturbate czy mfc. Nie dość, że zarobisz więcej niż na ShowUp.tv to jeszcze łatwiej o anonimowość bo klientela obca:) Języka znać nie musisz, wystarczy, że znasz kilka podstawowych słów i będziesz pisać. Bierzcie swoich fanów na modów i działajcie.
Awatar użytkownika
ArlenBales
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 25 lis 2015, 15:20
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Kropelka pisze:
_spocony_ pisze:
Kropelka pisze:Chyba jakiś ferment z tym że wredna paula wystawia im faktury, bo kiedy ja chciałam dane na ktore mam im wysyłać to powiedzieli zeby tego nie robić i nie wysyłać, dowodem przychodu dla urzedu skarbowego jest wpłata na konto przynajmniej ja tak ksieguje i do tej poty nie bylo problemu z us oprocz tego ze elektroniki nie chca pozwalac brac w koszty bo dzialanosc artystyczna bla bla bla




Wszystko zależy od tego komu świadczysz usługę, osobie fizycznej czyli Januszowi czy przedsiębiorcy czyli Showupowi. Powinnaś zaopatrzyć się w interpretację US w tej sprawie, takie załatwianie na gębę ze skarbówką gówno daje. Jeśli uznają , że świadczysz usługę Januszowi - prywatnej osobie to tak jak robisz teraz jest OK, nie musisz wystawiać paragonu fiskalnego(nie faktury jak w drugim przypadku). Jeśli przedsiębiorcy to obowiązuje limit 150 tys przychodu rocznie po przekroczeniu którego musisz odprowadzić VAT i wystawić( i DOSTARCZYĆ!) fakturę usługobiorcy.

Mam nadzieję, że w miarę jasno wytłumaczyłem o co chooo :D

a i fajny szyk zdania, chyba było pite że nie chcaą pozwalać :DD




Ty tu nie rób ze mnie jakiegoś alkoholika xd poprostu 4 w nocy była xd a co do tego czego mówisz to chodziło chyba o DOCHÓD nie przychód, ponieważ już któryś rok z rzędu przekraczam 150 i to o fiu fiu fiu oczywiscie czesc showupem czesc innymi formami działalności ale nawet gdyby samym showupem to przekraczało by to te 150k ... Oczywiscie wiekszosc podatku zabijam kosztami - internet, telefon, leasingi na auta i tym sposobem miesiecznie zaliczki nq podatek dochodowy przez ostatnie kilka lat nie zapłaciłam wyższej niz 1k zł a z vat-u mam ciągle zwroty



lol to ty nie dzielisz kosztów i vatu które ponosisz na działalność artystyczną i pozostałą? :D jako artystka być może jesteś w ogóle zwolniona z Vatu (w zależności od tego jaka to dokładnie działalność wg rejestru), no i jeśli masz leasing na samochód na działalność artystyczną to jestem pewien na 99%, że skarbówka zakwestionuję ten wydatek


poza tym tak jak pisałem usługa dla firmy musi być potwierdzona fakturą po przekroczeniu DOCHODU 150 tys rocznie
Awatar użytkownika
_spocony_
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 02 wrz 2016, 11:01
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


MAM DOBRE WIESCI :)

Witam :)
Transmitujące -panikary :P
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy :D

Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam :)
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam :D traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...

Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv :good3: za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu... :)


Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam
Maddie


Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI :)

Witam :)
Transmitujące -panikary :P
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy :D

Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam :)
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam :D traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...

Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv :good3: za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu... :)


Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam


Juz ze 2 razy ktoś wkleił tu ową wiadomosc od nich. Nic nowego, a czy będzie tak jak piszą zobaczymy :)
Awatar użytkownika
Samodestrukcja
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2016, 09:40
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI :)

Witam :)
Transmitujące -panikary :P
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy :D

Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam :)
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam :D traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...

Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv :good3: za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu... :)


Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam


Od samego początku Ja, Ty Maddie i Oliwia uspokajałyśmy dziewczyny. Szkoda, że było nas tak mało wierzących ... ale tak myślałam.
Jedna drugiej posłucha i wielka panika. Jakby nikt nigdy nie mógł popełnić błedu.
Ko­bieta ta­jem­nicza jest jak skarb od­kry­wany powoli...
Awatar użytkownika
MyNameIsMystery
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 348
Rejestracja: 04 maja 2016, 20:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ...
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI :)

Witam :)
Transmitujące -panikary :P
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy :D

Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam :)
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam :D traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...

Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv :good3: za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu... :)


Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam


Byooo juz. Dopoki nie zobacze-nie uwierze;p jak niewierny Tomasz. Haslo 'killa dni' rzucili juz 3 tygodnie temu, w ostatbim tygodniu i znow dzis, wiec tak moga zwodzic w nieskonczonosc. A te gwarancje niczym poza tym, ze portal dziala tyle lat, nie sa podparte.

Ale o czym innym chcialam-CHYBA CZYTAJA FORUM XD

zwrociliscie uwage, ze wczesniej napisali o naszej 'JAKZE ciezkiej pracy', kilka postow wczesniej, zapytalam, czy to ma byc kpina. A teraz juz jest samo 'Ciezkiej pracy'.
Ewentualnie sami doszli do wniosku, ze to brzmi jakby znas szydzili..
Awatar użytkownika
miszmasz
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 246
Rejestracja: 07 lip 2016, 18:19
Podziękował: 41 razy
Podziękowano mu: 46 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: szefowa
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI :)

Witam :)
Transmitujące -panikary :P
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy :D

Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam :)
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam :D traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...

Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv :good3: za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu... :)


Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam


Tę wiadomość wrzucała już dziś jedna z dziewczyn ;) Jest to nic innego jak ich standardowa śpiewka, tylko ubrana w inne słowa i dłuższą treść...

Nie chcę być czarnowidzem, ale według mnie to kolejna ściema mająca na celu kupienie sobie większej ilości czasu ze strony Szołapa. Pytanie tylko, po co im więcej czasu?

Na chwilę obecną najlepiej byście zrobiły drogie Panie jakbyście emigrowały solidarnie na inny portal do czasu wyjaśnienia sprawy przelewów na ShowUp.tv. Jestem pewien, że jakby właściciele spostrzegli, że się masowo przenosicie do konkurencji to bardzo szybko znaleźliby sposób na uporanie się z rzekomą usterką żeby nie tracić i tak już coraz mniejszych wpływów z żetonów.



Inne Sex Kamerki
Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.

Jak pobierać streamy z CB
Awatar użytkownika
Sadistik
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 1331
Rejestracja: 23 gru 2015, 02:45
Podziękował: 91 razy
Podziękowano mu: 99 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: NBMTM


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: BadKitty, Gingger36, KaFka, Sarka07 i 60 gości