W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...
Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...
Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
eduardo-00 pisze:niegrzeczni81 pisze:Oto co mi odpisali : Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za jakże ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam
Oni nie wiedza kiedy a KOKO pisała ze do konca tygodnia, hehe i co łyso ci KOKO?
wrednaPaula pisze:Witam
Nie miałam zamiaru udzielać się, w tym wątku, a raczej w tej 'gówno burzy', którą tutaj zrobiliście. Ze względu jednak, że mój nick przewinął się kilka razy w ostatnich stronach tego wątku poczułam się wywołana do tablicy.
Tak, owszem mam działalność gospodarczą i wysyłam faktury na adres satinaru od dobrego 1,5 roku. Za każdym razem dostaje potwierdzenie odbioru i nie mam żadnego problemu z rozliczaniem się w US.
Co do tego jakobym miała mieć jakieś inne informacje na temat 'awarii' powiem tylko tyle, że nie ważne czy zarabiacie tysiąc, dwa czy dziesięć i tak mają Was głęboko w dupie!
Wysłałam do nich jedną wiadomość tydzień po tym jak na moje konto nie dotarł żaden przelew i dostałam taką samą 'śpiewkę' jak większość z Was.
Drogie Panie nie ogarniam waszego zachowania. Wysyłacie na BOK po tysiące wiadomości, które i tak nic nowego nie wnoszą do sytuacji, wzajemnie się nakręcacie, wyzywacie od debilek, idiotek, szmat i innych takich.... Pytam się po co? Bo chyba tylko po to, żeby udowodnić jakie to na ShowUp.tv siedzą 'puste żetoniary' z IQ wielkości orzeszka. Czytać się tego nie da!
Panowie - użytkownicy tego forum nie lepsi wyspecjalizowani w hejcie cieszą się z zaistniałej sytuacji i zacierają rączki, bo transmitujące nie dostają swoich pieniędzy. Każda kolejna teoria spiskowa lepsza od poprzedniej.
Zrobiliście z tego tematu 'burdel na kółkach'.
Z 125 stron tego wątku może 5 to jakieś istotne informacje. Reszta to wypociny, których się nie da czytać.
Wstyd mi za niektóre koleżanki 'po fachu'.....
Dziękuje - dobranoc!
Papaj pisze:KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...
Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
No niektóre specjalnie tak piszą,żeby wzbudzić litość na właścicielach ShowUp.tv(że niby nie mają na rachunki),a tak naprawdę mają spore oszczędności,ale faktycznie część modelek może nie mieć oszczędności
MyNameIsMystery pisze:Papaj pisze:KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...
Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
No niektóre specjalnie tak piszą,żeby wzbudzić litość na właścicielach ShowUp.tv(że niby nie mają na rachunki),a tak naprawdę mają spore oszczędności,ale faktycznie część modelek może nie mieć oszczędności
Nie wiem dokładnie w jaki sposób użalają się tutaj dziewczyny, bo trochę to jest żałosne, że w kółko wypływa to samo i nie chce mi się tego czytać,
ale chciałam powiedzieć Krzysiek, że tak naprawdę nie wiesz ile zarabia każda z nich i nie powinno Cię to obchodzić.
A Ty Papaj się nie wtrącaj, bo raz jesteś strasznie irytujący, a dwa weź się lepiej za czytanie książek, a nie szperanie w zarobkach dziewczyn i tym temacie.
Bo raz - nie zarabiasz (chyba, że na wiadomościach dziewczyn albo kredytach - ) , a dwa- nie wydajesz ...
Pozdrawiam
Papaj pisze:MyNameIsMystery pisze:Papaj pisze:KrzysiekWawa pisze:W ogole jesli laski po niespelna miesiacu pisza, ze brak na rachunki itd, to jest to zalosne i zalatuje Anka92.
Przeciez tu laski w 2-3 dni zarabiaja rownowartosc kilkumiesiecznych oplat...
Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
No niektóre specjalnie tak piszą,żeby wzbudzić litość na właścicielach ShowUp.tv(że niby nie mają na rachunki),a tak naprawdę mają spore oszczędności,ale faktycznie część modelek może nie mieć oszczędności
Nie wiem dokładnie w jaki sposób użalają się tutaj dziewczyny, bo trochę to jest żałosne, że w kółko wypływa to samo i nie chce mi się tego czytać,
ale chciałam powiedzieć Krzysiek, że tak naprawdę nie wiesz ile zarabia każda z nich i nie powinno Cię to obchodzić.
A Ty Papaj się nie wtrącaj, bo raz jesteś strasznie irytujący, a dwa weź się lepiej za czytanie książek, a nie szperanie w zarobkach dziewczyn i tym temacie.
Bo raz - nie zarabiasz (chyba, że na wiadomościach dziewczyn albo kredytach - ) , a dwa- nie wydajesz ...
Pozdrawiam
Strasznie ? pisze jak jest,a po drugie to Ty irytujesz,bo zawsze uważasz,że wiesz wszystko najlepiej,jak masz coś do mnie to pisz na forum pw,a nie tu na ogóle trochę kultury,a nie przypieprzasz się często do mnie wyluzuj.Też czekam na wypłatę na forum zarobiłem tu sporo ślepa? Więc temat też mnie dotyczy.
lordfixu pisze:A może drogie Panie nie nakręcajmy się. To na pewno w niczym nie pomoże. Ja wiem że sie boicie, i nie jesteście pewne swojej przyszłości.
Wiem że to trudne ale jedyne mądre rozwiązanie to czekać, no chyba że nadal chcecie robić pokazy to emigracja gdzieś indziej. Zdaje sobie sprawę że na pewno te parę dni zwłoki jest dla was bardzo stresujące.
sweetheart pisze:naprawde liczycie ze dostaniemy kase od showupa? ja juz im nie ufam wiec jak dostane to bedzie zwyczajnie mila niespodzianka a poki co nastrajam sie zeby wejsc na zbiornik. jak wam tam idzie dziewczyny? fajnie byloby zeby czesc osob z showupa przeszla razem z nami gdzies
Kropelka pisze:_spocony_ pisze:Kropelka pisze:Chyba jakiś ferment z tym że wredna paula wystawia im faktury, bo kiedy ja chciałam dane na ktore mam im wysyłać to powiedzieli zeby tego nie robić i nie wysyłać, dowodem przychodu dla urzedu skarbowego jest wpłata na konto przynajmniej ja tak ksieguje i do tej poty nie bylo problemu z us oprocz tego ze elektroniki nie chca pozwalac brac w koszty bo dzialanosc artystyczna bla bla bla
Wszystko zależy od tego komu świadczysz usługę, osobie fizycznej czyli Januszowi czy przedsiębiorcy czyli Showupowi. Powinnaś zaopatrzyć się w interpretację US w tej sprawie, takie załatwianie na gębę ze skarbówką gówno daje. Jeśli uznają , że świadczysz usługę Januszowi - prywatnej osobie to tak jak robisz teraz jest OK, nie musisz wystawiać paragonu fiskalnego(nie faktury jak w drugim przypadku). Jeśli przedsiębiorcy to obowiązuje limit 150 tys przychodu rocznie po przekroczeniu którego musisz odprowadzić VAT i wystawić( i DOSTARCZYĆ!) fakturę usługobiorcy.
Mam nadzieję, że w miarę jasno wytłumaczyłem o co chooo
a i fajny szyk zdania, chyba było pite że nie chcaą pozwalać D
Ty tu nie rób ze mnie jakiegoś alkoholika xd poprostu 4 w nocy była xd a co do tego czego mówisz to chodziło chyba o DOCHÓD nie przychód, ponieważ już któryś rok z rzędu przekraczam 150 i to o fiu fiu fiu oczywiscie czesc showupem czesc innymi formami działalności ale nawet gdyby samym showupem to przekraczało by to te 150k ... Oczywiscie wiekszosc podatku zabijam kosztami - internet, telefon, leasingi na auta i tym sposobem miesiecznie zaliczki nq podatek dochodowy przez ostatnie kilka lat nie zapłaciłam wyższej niz 1k zł a z vat-u mam ciągle zwroty
Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI
Witam
Transmitujące -panikary
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy
Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...
Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu...
Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam
Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI
Witam
Transmitujące -panikary
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy
Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...
Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu...
Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam
Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI
Witam
Transmitujące -panikary
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy
Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...
Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu...
Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam
Maddie pisze:MAM DOBRE WIESCI
Witam
Transmitujące -panikary
Dziewczyny Głowa do góry chyba wszytsko wraca już do normy
Nie chciałam się rozwijać w tym wątku gdyż byłam cierpliwa i wierzyłam w ShowUp.tv iż uporają sie z usterką i chyba się nie myliłam
choć musze przyzna,ć ze dziś troszke zwątpiłam traciłam już nadzieje, a tu proszę:) taka wiadomość...
Chciałam Was troszke uspokoić, gdyż dostałam bardzo dobrą wiadomość z ShowUp.tv za kilka dni wszytsko powinno wrócić do normy, warto dać im troche czasu...
Witam
Szanowna Pani, bank jak zapewne Pani zauważyła, nie wyrobił się z usunięciem usterki. Kontaktowaliśmy się dziś z działem technicznym i cały czas naciskamy na jak najszybsze umożliwienie nam realizacji wypłat. Nasz technik wspólnie z pracownikami banku pracuje nad szybkim rozwiązaniem sprawy. Oczekujemy, że przelewy zostaną zrealizowane w przeciągu kilku następnych dni roboczych.
Wiemy, że w sieci na różnego rodzaju forach pojawia się coraz to więcej informacji budzących Pani niepokój i obawy. Pragniemy zapewnić, że przelewy zostaną zrealizowane i jest to tylko kwestia kilku dni.
Problem tkwi TYLKO I WYŁĄCZENIE w panelu do zlecania wypłat.
NIE JEST PRAWDĄ, że portal stał się niewypłacalny i upada - tego typu informacje są zamieszczane przez osoby, które chcą popsuć opinię o stronie i zależy im na wprowadzeniu zamieszania i pogorszenia relacji na linii użytkownicy - portal.
Istniejemy już ładnych parę lat i wielokrotnie udowadnialiśmy, że umiemy radzić sobie z tego typu problemami. Zależy nam na zaufaniu wśród użytkowników dlatego stajemy na głowie by wypłaty ruszyły w ciągu kilku dni. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwile cierpliwości. Gwarantujemy, że wszyscy otrzymają swoje pieniądze i dalej będą mogli się cieszyć wspaniałymi chwilami spędzonymi na portalu
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości