Blokada realizacji przelewów

Dział poświęcony specjalnie dla żetonów i wypłat.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Witam około 3 tyg. temu zostało mi zablokowane realizowanie przelewów na ShowUp.tv nie wiecie moze na jak dlugi czas ShowUp.tv blokuje realizacje przelewow, z nowego konta ktore zalozylam tak samo nie realizuja caly czas sa w oczekujacych co radzicie?


Nowy Program Partnerski ShowUp.tv
Multikonto Emily !!!!!!!
Awatar użytkownika
sexyona->Emily
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 14
Rejestracja: 05 lip 2016, 20:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: NiebianskaOna




Ja mam podobnie, tylko że w nowym programie partnerskim, w którym przelewy realizowali raz w miesiącu.
Ostatnie zrealizowane mam 11 kwietnia i 13 maja, a od 1 czerwca wszytko w oczekujących ...
Na wiadomości nie odpisują, prosiłem kilka dziewczyn aby też napisały, jednak dalej bez odzewu.
Czekam jeszcze chwilę i idę do prawnika ...
Awatar użytkownika
e-Laski.pl
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 830
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 4 razy
Podziękowano mu: 10 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Licealistka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp




No widzisz tak się dzieję mnie posądzono o transmitowanie filmików z innych moich kont, co oczywiscie jest nie prawdą, taka odpowiedz dostaje od nich a jak sie tlumacze to nie dostaje zadnej odpowiedzi na dwóch kontach łącznie wisi mi 3000zł w oczekujących, chyba będę musiała do nich napisać do Czech bo chodzi mi o samo to zeby dowiedziec się na ile dostałam te blokade bo w regulaminie piszę wyraźnie ze o pieniądze mozna sie ubiegac po upływie blokady.
Multikonto Emily !!!!!!!
Awatar użytkownika
sexyona->Emily
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 14
Rejestracja: 05 lip 2016, 20:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: NiebianskaOna




jak masz blokade to czemu spieniężasz żetony ? znajdz chętnego który kupi
Awatar użytkownika
camerka
SU-holik
SU-holik
Posty: 93
Rejestracja: 25 maja 2016, 17:56
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Alexis
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: camerkaniunia




nie chce ich sprzedawac bo to grozi banem, chce dowiedziec sie do kiedy jest blokada i kiedy mi ją zejmą i pracowac normalnie
Multikonto Emily !!!!!!!
Awatar użytkownika
sexyona->Emily
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 14
Rejestracja: 05 lip 2016, 20:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: NiebianskaOna




sexyona pisze:No widzisz tak się dzieję mnie posądzono o transmitowanie filmików z innych moich kont, co oczywiscie jest nie prawdą, taka odpowiedz dostaje od nich a jak sie tlumacze to nie dostaje zadnej odpowiedzi na dwóch kontach łącznie wisi mi 3000zł w oczekujących, chyba będę musiała do nich napisać do Czech bo chodzi mi o samo to zeby dowiedziec się na ile dostałam te blokade bo w regulaminie piszę wyraźnie ze o pieniądze mozna sie ubiegac po upływie blokady.


gdzie cos takiego jest napisane ? mnie zbanowali i mi wisi od stycznia 1000 zl i nic nie moge z tym zrobic bo mnie zbanowali i zalozylam nowe konto na SU i kasa wisi bo podalam ten sam numer konta bankowego co na zbanowanym koncie. ja nie wiem czy jest szansa odzyskac te pieniadze? w jaki sposob jak napisali mi ze zakonczyli ze mna wspolprace? myslalam ze tak kasa juz przepadla ...a nie?
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




W Regulaminie ShowUp.TV jest tak napisane, jesli napisali ci ze koncza wspolprace to nie wiem czy jest szansa odzyskac bo mi nic takiego nie pisali, ale wydaje mi się ze jest szansa, ponieważ skoro ubiegać o wypłate żetonów można się po wygaśnieciu blokady jak pisze w regulaminie to znaczy się ze ta blokada musi być na jakiś okres czasu, jedyną opcją będzie pisać do siedziby ShowUp'a do Czech bo czekac zanim BOK ci odpisze to graniczy z cudem.
Multikonto Emily !!!!!!!
Awatar użytkownika
sexyona->Emily
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 14
Rejestracja: 05 lip 2016, 20:26
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: NiebianskaOna




Jeżeli od tak was posądzano o to co nie jest prawdą to chyba oznacza, że ShowUp.tv ma poważne problemy. Nie wyrabia z wypłatam żetonów które są teraz realizowane a w kolejce jeszcze sporo starsze przelewy więc wpadli na to aby dać blokadę i zapomnieć o żetonach. Ciekawy jestem dlaczego zmienili bank, odkąd doszło do tej zmiany są te problemy.
Awatar użytkownika
taki_tam
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 461
Rejestracja: 05 sty 2016, 22:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




taki_tam pisze:Jeżeli od tak was posądzano o to co nie jest prawdą to chyba oznacza, że ShowUp.tv ma poważne problemy. Nie wyrabia z wypłatam żetonów które są teraz realizowane a w kolejce jeszcze sporo starsze przelewy więc wpadli na to aby dać blokadę i zapomnieć o żetonach. Ciekawy jestem dlaczego zmienili bank, odkąd doszło do tej zmiany są te problemy.


heh to co na koncu bedzie tak ze wszystkim zablokuja konta a zetkow nie wyplaca i beda mieli czysty zysk na sam koniec jak widza ze slabo przędą... no coz nic nie jest wieczne ale szkoda moze ktos ta rozchulana impreze kupi przejmie i bedzie wszystko gralo bo trzeba przyznac ze tu jest reklama niezle dala mozliwe ze duzo stracili bo kare placili za reklame ale to w 2014 to po 2 latach dopiero byloby widac? ehhh
Awatar użytkownika
sisis
SU-holik
SU-holik
Posty: 162
Rejestracja: 02 cze 2016, 09:22
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




sisis pisze:
taki_tam pisze:Jeżeli od tak was posądzano o to co nie jest prawdą to chyba oznacza, że ShowUp.tv ma poważne problemy. Nie wyrabia z wypłatam żetonów które są teraz realizowane a w kolejce jeszcze sporo starsze przelewy więc wpadli na to aby dać blokadę i zapomnieć o żetonach. Ciekawy jestem dlaczego zmienili bank, odkąd doszło do tej zmiany są te problemy.


heh to co na koncu bedzie tak ze wszystkim zablokuja konta a zetkow nie wyplaca i beda mieli czysty zysk na sam koniec jak widza ze slabo przędą... no coz nic nie jest wieczne ale szkoda moze ktos ta rozchulana impreze kupi przejmie i bedzie wszystko gralo bo trzeba przyznac ze tu jest reklama niezle dala mozliwe ze duzo stracili bo kare placili za reklame ale to w 2014 to po 2 latach dopiero byloby widac? ehhh

Wątpię, że chodzi o kare która była 2 lata temu. Jak już są jakieś inne problemy ale być może nie chcą tego publicznie ogłaszać aby nie powstała panika i aby większość całkiem nie zraziła się do ShowUp.tv. Włamanie na serwery ShowUp.tv i kradzież kasy to raczej ich zagrywka aby nie wzbudzać podejrzeń, że coś jest nie tak. Teraz próbują z tego wybrnąć tym samym zabierając żetony pod byle pretekstem (nie mówię tutaj o konkretnych przekrętach).
Awatar użytkownika
taki_tam
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 461
Rejestracja: 05 sty 2016, 22:37
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Mi dzisiaj zrealizowali wszystkie zaległe przelewy z Nowego Programu Partnerskiego.

Wg mnie nowy właściciel zrobił reorganizację i zwolnienia - między innymi zrezygnował z firmy prowadzącej FanPage ShowUp.tv oraz z innych kanałów reklamy na rzecz współpracy z Partnerami w Nowym Programie Partnerskim, dzięki czemu coraz więcej osób/firm reklamuje ShowUp i nieźle na tym zarabia, có potwierdza, że nie mają problemów finansowych.

Ponad to zaczęli skutecznie walczyć z nadużyciami i właśnie dlatego coraz więcej dziewczyn zostało zbanowanych, a opóźnienia w wypłatach spowodowane są dodatkową weryfikacją.

Z niektórymi dziewczynami nawet całkowicie zakończyli współpracę - jedna z nich pisała na forum, że im się dziwi skoro zarabiała dziennie kilkaset złotych. Jaki można wyciągnąć z tego wniosek? Raczej nie mają problemów finansowych pozbywając się dochodowej dziewczyny, która wg mnie nie robi im różnicy, gdyż ShowUp nawet bez konkursów dobrze prosperuje. Korzystając z okazji zapraszam do Nowego Programu Partnerskiego, z którego jestem bardzo zadowolony :)
Awatar użytkownika
e-Laski.pl
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 830
Rejestracja: 22 lip 2015, 00:01
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 4 razy
Podziękowano mu: 10 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Licealistka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Laski ShowUp



  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Żetony i wypłaty

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości