Znalezione wyniki: 17

Wróć

Re: Przyciągające avatary, lipne transmisje...

Temat z cyklu "Problemy szołapowego sępa" :D Czyli co, Chili powinna zawsze stać twarzą do ściany, żebyś nie miał problemu z tym, że siedzi? :D Beka...
autor: Mr.B
23 kwie 2018, 15:08
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Problemy/Usterki na ShowUp.tv

Ciężko zrozumieć,dlaczego nie wprowadzono tych zmian na Becie,równolegle ze starą wersją.Po to chyba była Beta,a nie dla dziwnego wyglądu.Tam można było testować nowe rozwiązania,a stary by hulał. A tak :dontknow: Jesli to ma byc ulepszenie,to czarno widzę przyszłość SU. Wrzucanie zmian,których się wcześniej nie sprawdziło na boku,prowadzi do takiego zamętu jak teraz.
autor: zaxxxon
15 cze 2018, 06:14
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

jay pisze:31 czerwca zbliża się wielkimi krokami, co kupiliście swojej ukochanej na urodziny :D


Owinę Harda czerwoną wstążką i wyślę priorytetem wprost do Łodzi :D
autor: Mr.B
28 cze 2018, 22:55
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Przyciągające avatary, lipne transmisje...

Avatary maja uchylac rąbek tajemnicy jak chodzi o priv!!
autor: Sara00
29 cze 2018, 00:30
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: JullBar/Calhessi

O dzizas... a co miala robic? zrobila galeczke troche sie dala poruchac i to wszystko... znaczy jeszcze wziela kase za te przyjemnosci ale to wiadomka


www.BlogSu.pl
autor: komin
30 cze 2018, 14:38
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

hardrockcaffe696 pisze:vip rumach.


rum to alkohol Hardziu jak już chcesz zabłysnąć to wygooglaj sobie trudne słowo VIP ROOM
autor: gracjano
27 sie 2018, 11:03
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Maddie/_Maddieska_

Tak zakochanej osoby w sobie w życiu nie spotkałam
autor: fajna--po30
01 wrz 2018, 11:17
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Nie, nie, będzie dobrze. Hard dokonał samooczyszczenia, zrozumiał swoje drobne błędy i jest już zupełnie nowym Hardem. Wręcz z obrzydzeniem patrzy na swoje poprzednie wcielenie. W nowej wersji szybko zdobywa popularność. Zaledwie kilka godzin i już zarobił 666 lajków na forum za swoje błyskotliwe wpisy. Paula mówiła na trans ze "nowy" Hard zapowiada się na dżentelmena z klasą i zastanawia sie tylko czy ten wspaniały mężczyzna przyjmie jej przeprosiny i nadal zechce nazywać ją swoim Koliberkiem. Oczywiscie ten przypadkowy ban to było nieznaczące nieporozumienie i jest już zdjęty.
Podobno tez Pan Andrzej zaprzyjaźnił się ze Spikelem i właśnie wspólnie jedzą kolacje w Hiltonie planując przy tym założenie międzynarodowej korporacji w branży seafood.
Także wszystko jeszcze przed nami.
autor: komin
23 wrz 2018, 20:18
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

A co Wy myśleliście, że kurwina wytrwa w swoim postanowieniu?

Spikel20 ma 100% racji, że to zezowate kurwiszcze bez honoru gra każdemu facetowi na uczuciach,
owija go wokół palca grając na emocjach i uczuciach by tylko, wyrwać kawałek żetona.

Ja znam jej metody bardzo dobrze, 5 lat temu byłem prekursorem (jak ktoś tu ładnie to ujął).
Mnie też próbowała bajerować, czarować omal miejsca zamieszkania nie zmieniłem.
Ale udało mi się wyrwać z jej szponów.

Tak samo robiła z Montim, Szatanikiem, a teraz zabawia się z Spikelem i Hardem.
Brak mi słów by odpowiednio wyrazić swą pogardę dla tego osobnika.

Po tej ostatniej Jej akcji z Hardem kolejny raz dowiodła, że Jej słowo warte jest tyle co nic.

A Wy panowie nie dajcie się zwieść na jej gładką gadkę i zgrywanie pokrzywdzonej,
bo to jest jej kolejna metoda na Was.

Miłego dnia.
autor: Robinek29
28 wrz 2018, 12:33
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Transmisje grupowe (dawniej ukryte transmisje)

:lol: to sie nazywa cena dumpingowa :lol:

edit: Albo wiem! ostatnio na czacie gadalismy o tanich liniach.... ktoras podejrzala, pomyslala i wprowadza pierwszego lowcosta na SU :D
autor: komin
28 wrz 2018, 19:31
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Grupowe pokazy - dobra zmiana?

ja zdecydowanie wolę iść na priva do laski sam na sam i jej pokaz jest tylko dla mnie :ok: dziwnie się czuję jak mam się wybrać na grupowa gdzie czeka stado innych i ciężko by laska personalnie podchodziła do każdego na pokazie :nea: Wolę zapłacić za normalny priv :ok:
autor: bizonn970
25 paź 2018, 14:57
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Ja pierdolę, każdy zgrywa najmadrzejszego, że Spikel to, że nic mu nie obiecała, że jest dorosły - wiadomo że za mądry nie jest w kwestii uczuciowej... Tylko weźcie pod uwagę że nie tylko Spikel jest bohaterem tego tematu ale Monti też, Robinek, i jedynie ze znanych nam jeszcze szatanik...ja nie mam nikogo zamiaru bronić, ale nikt nie wie co komu obiecała, jakie teksty szły... A komentowanie i pisanie ze Spikel zły jakby się zemscil - a niech się kurwa mści, ma do tego prawo, naiwny jest wiadomo ale ktoś wykorzystywał tą naiwność przez 4 lata i innych...jej tekstów do spikela nie komentuje bo tak największa kurwa ludzka nie pisze... Zresztą sama dobrze wie że spikel zapewne obserwuje, i smsiki nakurwia, opowiada o nowym janku i ten jej pewniacki uśmieszek...tylko ta minka zaniedlugo zniknie, bo strzela sobie w kolano z tym nowym fagasem, ale jak widać jest tak ograniczona umysłowo że dobicie kogoś dla niej bardziej ją cieszy niż zeton...bo powoli jej zarabianie się skończy oficjalnie mając fagasika... Podsumowujac: wiadomo nikt święty nie jest, jedni naiwni, drudzy zaslepieni kimś, ale tylko największa kurwa bez serca to wykorzystuje a później dobija słowami... I się cieszy na wizji z tego... Dla mnie takie kurwiska co żerują na innych uczuciach i wykorzystują je powinny umierać i zdychać w męczarniach...
autor: AvenumDostarce
04 lis 2018, 22:31
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: szefowa

Mietek80 pisze:Ojjj trochę sie przytyło...

https://showup24.tv/szefowa
https://showup24.tv/profileszefowa



Nic nowego :beach: najpierw masa potem rzeźba :haha:

www.ShowUp.blog
autor: szefowa
10 lis 2018, 15:19
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Kiciaa

Kicia to dość "Fajna" nowa laseczka z ponętną dupeczką! przypływ nowej energii na SU dawno nie było tak energicznej osobyjak Ona! dużo się dzieję dziewczyna wie jak zrobić rozpierdol na trans. Nie opierdala się :D
autor: Ona_Ci_Da_Za_Zetona
14 lis 2018, 04:36
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Daruj sobie uszczypliwości @lambada,to była prawdziwa,wielka miłość.Na pewno rozdzielił ich jakiś niesamowicie ważny powód,pewnie wybranek pojechał leczyć dzieci w Etiopii,albo walczyć z globalnym ociepleniem na Antarktydzie.Panna Pauleta nie zakochuje się w byle kim!
autor: SokratesNauczycielPlatona
23 lis 2018, 19:29
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: wrednaPaula/PaulaLuxuryEroticShow/NajbrzydszaWeWsi

Lambada wszystko po staremu, wszyscy "zdrowi"... :laughingnew:

HardRockCaffe666: mnie tez wYPROWADZISZ NA SPACEREK!
Pieprzyc-hejterow: Hard chyba do kojca !
HardRockCaffe666: byle nie do kuwety ahhah!
Pieprzyc-hejterow: HahHa!
Pieprzyc-hejterow: I w kagańcu!
Pieprzyc-hejterow: Ale niektrire dominujące kobiety tak toba ze swoimi !
HardRockCaffe666: zalozylem juz spodie sam kaganiec i tylko czetam n acibie!
HardRockCaffe666: sobie!
HardRockCaffe666: hau hau hau!
HardRockCaffe666: kidey przyjdzie pancia!
Pieprzyc-hejterow: W obronie chyba są takie paralizatory jak pies zaatakuje
Pieprzyc-hejterow: Paula poszczuje ciebie takim!
HardRockCaffe666: wiem apula ze jest juz ciemno ale pozucasz mi fresbbi


PS
Pieprzyc-hejterow to Spikel oczywiście.
autor: Robinek29
16 gru 2018, 22:51
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu