Znalezione wyniki: 48

Wróć

Re: Płynność wypłat z SU

Hej wszystkim. Czytam ten wątek w sumie od początku blokady na SU. Jestem w szoku, że tyle nadających opiera swoje zarobki o SU i stanowi to jedyne źródło dochodu. Popatrzcie na to na chłodno - miesięczna przerwa dajmy na to, że faktycznie techniczna i po czasie wszystko wróci do normy.. A wy taka panika? To nie wyobrażam sobie co będzie z waszym życiem, jeśli SU całkowicie upadnie. Dla was powinna to być przestroga, wyciągnijcie wnioski na przyszłość bo naprawdę zostaniecie bez środków do życia a być może i dachu nad głową.
Co do samej sytuacji, która ma miejsce.. Nie wiem już w co wierzyć. Tyle hipotez, ile ludzi. Trochę przykra sprawa, że wszystko jest takie bezterminowe i z dnia na dzień coraz to lepszy komunikat. Mnie aż mdli jak wchodzę na SU i widzę ten pomarańcz. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normy. Nie sądzę, żeby SU upadało. Popatrzmy na to tak. Gdyby, załóżmy portal zawijał manatki to czy byłyby zwrotne meile? Nie ważne czy kopiuj wklej. Bo to też kurwa śmieszne. Maja klepac do tyłu użytkowniczek osobne wiadomości? Dajcie spokój. Siła rzeczy jest to po prostu niemożliwe.
Przykra sytuacja bo przed samymi świętami taka akcja jest po prostu uciążliwa.. A przez coraz to nowe komunikaty wiarygodność spada. Ja nie narzekam gdyż zlecając przelew o 7.00 rano miałam realizowany tego samego dnia o 9.00 lub maksymalnie 11.00 na wiadomośći też zawsze odpisują. No nic, bądźmy dobrej myśli. Spekulować można do woli, ale czy jest sens? Myślę, że najbliższe dni pokażą nam prawdę. Bo w nieskończoność nie może to trwać.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt i szybkiego rozwiązania sprawy na korzyść użytkowników.
autor: modlicha
18 kwie 2019, 22:25
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Kobiety. Czemu nawet w takiej sytuacji tyle w was jadu? Święta idą, trzeba się kochać ;)
autor: modlicha
18 kwie 2019, 22:40
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

To natomiast screen z innej strony z kamerkami.
autor: modlicha
23 kwie 2019, 11:05
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Ja myślę, że są juz na finiszu i to kwestia kilku dni he he he XD

A jak mam podawać wiarygodną datę to hmm. 2019 hehe
autor: modlicha
23 kwie 2019, 19:05
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

O jeszcze takiego znalazłam. Jakoś nie wierzę w upadek portalu. Gdyby chcieli zawinąć manatki to wystarczy, że zablokowaliby nam konta, dali bany, nie wiem. Usunęli stronkę. Najgorsze jest tylko to przekładnie terminów przez co tracą wiarygodność a w nas zwiększa się niepokój. Jednak najbardziej irytuje mnie fakt, że teraz nawet nie ma terminu.. I takie czekanie dobija. Nie ważne czy ma się 1000 zł czy 10000 zł tam zamrożone w żetonach. Tu bardziej chodzi o nasz poświęcony czas i blokadę przed siedzeniem dalej. Mi jakoś ciężko transmitować odkąd pojawił się ostatni komunikat. Jednak szkoda by mi było, gdyby portal upadł bo jednak na tle innych polskich kamerek jest najlepszy i tu nie ma co porównywać. Miejmy nadzieję, że wszystko skończy się dobrze. Pozostaje czekać do weekendu. Bo ileż może trwać weryfikacja. Jeszcze brakuje komunikatu, że nie przeszli jej pomyślnie... Tfu, odpukać.
autor: modlicha
23 kwie 2019, 23:13
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Ja to się tylko zastanawiam jak wam się tak chce. Temat płynności przelewów a tu spekulacje jak na bazarku. I konkurs kto ma kurwa więcej racji :whistle3:
Osobiście uważam, że szkoda pogody na takie pierdolenie. I siedzenie przed internetem, żeby wyszukiwać coraz to lepszych nowinek :lol:
Wróżki, skarbówka, hmm... Niedługo to się dowiem, że którejś się Bóg objawił i przekazał datę zlecenia przelewów 8-) a tak całkowicie serio : CIERPLIWOŚĆ I JESZCZE RAZ CIERPLIWOŚĆ. Tutaj niestety trzeba mieć wielki jej zapas ostatnio.

Ps : Nie rozumiem na chuj wypowiadają się jakieś pionki, których temat nie dotyczy i robią perfidnie wszystko, żeby pokurwić dziewczyny.
Typowe bezmózgi bez życia osobistego.
autor: modlicha
25 kwie 2019, 22:19
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Mi zlecili dzisiaj po 8:30
autor: modlicha
26 kwie 2019, 13:45
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Nie rozumiem zdziwienia niektórych osób. Temat umarł? A o czym mozna pisac w twnacie płynność wyplat, kiedy sa zlecane? Forum nie umarlo. Czat forumkowy też, także nie rozumiem serio.
Ja natomiast jestem zadowolona z płynności. Systematycznie mi przelewaja. Nawet limit wypłat do 10 000k żet mi się podoba nie wiem jak was, ale mnie to napędzilo do systematycznego siedzenia na moja korzyść zresztą :ok:
autor: modlicha
09 maja 2019, 15:57
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z ShowUp.tv

Wy naprawdę codziennie pytacie czy zlecają? Nie macie nic odłożone? :shock: Przecież prędzej czy później zleca.
autor: modlicha
02 gru 2019, 10:52
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Nie jest możliwe żebyś tyle zarabiała jak tak to pokaż screena z miesiąca że dzień w dzień masz taką kasę


Droga koleżanko. Oczywiście, że jest możliwe. Ja zlecam przelewy każdego poniedziałku. Każdej środy i każdego piątku. Od kilku miesięcy nie ominęłam ani jednego dnia. Po drugie nikt i nic nie musi Ci udowadniać. No bo po co? Bez urazy oczywiście, ale że Ty zarabiasz 50 zł / 1h nie świadczy o tym, że każda z nas tak ma. Każda z kobiet na SU zarabia inaczej. Ma inny pomysł na siebie ( lub jego brak ) :lol: Z ręka na sercu mogę Ci powiedzieć, ze codziennie zarabiam od 1100 do 1800 zł dziennie. I mogłabym Ci udowodnić, ale za dużo tu niepotrzebnych osób czyta. Tylko, ze ja mam większość prywatnych umówionych priv po 3000 żetonów do 6000 a na jednej grupowej osiągam nawet do 780 zł. I kiedyś fakt nie byłam w TOP nawet nie byłam w połowie. Bo mało pokazywałam na publicznym wiec wchodziły osoby tylko takie, które chciały priv. I jakoś wyciągałam spokojnie od 8 do 12:00 lub od 22 do 3 po 500-700 zł czasami i 1200 za jeden dzień. NIE MA REGUŁY. A idąc takim tokiem myślenia, ze najwiecej zarabiają dziewczyny z TOP a te niżej wcale jesteś w ogromnym błędzie. Faktem jest, ze teraz zarabiam tak dużo bo często gęsto osiągamy pierwsze miejsce z koleżanka. Niezmiennie od 3 miesięcy. Pozdrawiam. I nie wiem skąd tyle zawiści. Ja wam życzę wszystkim JAK NAJWIĘKSZEJ ilości żetonów. Buziaki
autor: modlicha
13 lut 2020, 23:24
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

najwyraźniej płacą od końca linii,to znaczy, ostatnie zamówienie staje się pierwszym

Coś w tym jest bo w tamtym miesiącu dobiłam sobie dwa przelewy w weekend i w poniedziałek wysłali mi ten z niedzieli a ten z soboty wysłali w środę :)
najprawdopodobniej tak się dzieje, ale to niesprawiedliwe, że pierwsi stają się ostatnimi


W życiu tez tak jest. Ostatni zostają pierwszymi :D
No nic. Zobaczymy jak to będzie dzisiaj. Życzę wam cierpliwości i swojej kasy na swoim koncie. Pozdrawiam ;)
autor: modlicha
13 lis 2020, 11:45
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Koniec siania paniki. Nie wytrzymacie do 17-18? Do tej pory spokojnie mogą zlecić przelew. Teraz dyskusja i panika są zbędne. Serio. Nie pomagacie sobie wcale a wręcz przeciwnie. Radzę zrobić sobie przerwę od forum, wypić kawę, zjeść ciastko, siąść na SU albo pobiegać. Wrócić tu o 18:00 i napisać, że macie. ;) piątek 13stego może nie będzie taki pechowy jak wam się wydaje.


Edit:

Więcej luzu dziewczyny. Martwcie się jak nie dojdzie dzisiaj. Strasznie mi was szkoda. Naprawdę. Robicie sobie dużo nerwów. Ja rozumiem, że to wasze pieniądze i poświęcony czas.. jednak pomyślcie jak takie nerwy wpływają na wasze zdrowie. ;) Piszcie do nich ile się da. My wam tak naprawdę nie pomożemy bo same nie wiemy jaki jest powód z opóźnieniem waszych wypłat. Natomiast zaczyna się tu siać niepotrzebna panika jak zwykle zreszta bo końcem końców i tak zawsze jest tak samo. Kasa dociera na konta..


„ We mnie samej wilki dwa. Oblicze dobra i oblicze zła. Walczą ze sobą nieustannie. Wygra ten, którego karmię „ ;)
autor: modlicha
13 lis 2020, 14:49
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Laboda bez urazy. Z całym szacunkiem, ale czy Ty masz rozdwojenie jaźni ?
To trochę nie okej, kiedy piszesz aby inne sobie załatwiały same sprawy itp i nie ma co panikować po czym sama to robisz i dodatkowo piszesz, że chce Ci się płakać a zaraz znowu, ze będzie okej. Trochę jakby nie kumam akcji... :shock2:
autor: modlicha
13 lis 2020, 16:58
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Dziewczyny, ale co wy za przeproszeniem pierdolicie? XD jaki brak kontaktu? Jaki brak wypłat?
Większość z nas pisze i udowadnia, ze normalnie od listopada ma wypłaty. Ja napisałam już wyżej również, ze kontakt e-mail mam normalnie z nimi. We wtorek odpisali mi po 10 minutach. Były święta.... może maja długi weekend.... maja na to 7 dni.. a tu jak zwykle panika i tysiąc przypuszczeń, które są gówno warte bo zazwyczaj kończy się tak samo - CZYLI KASĄ NA KONCIE I ŻYCZENIEM SOBIE MIŁEGO WEEKENDU. :)

Okej. Kilka dziewczyn nie ma wypłat. Brak odpowiedzi. Jednak nie jest to oznaka, ze już koniec świata... ze lecą w ciula z nami i kończą działalność. Dajcie trochę na luz. Wyluzujcie się.. miałyście panikować po 18 :D
autor: modlicha
13 lis 2020, 17:42
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Nikt nie panikuje ale wyobraz sobie ze masz kilka rat kredytow do zaplacenia i 2 dzieci i wtedy pisz :cry:

Nie chciałam znać historii Twojego życia :) Ja to wszystko rozumiem, serio. Natomiast zawsze jest tak samo. Panika i snucie domysłów. Po co tworzenie takich nerwów? Nie mowie o wszystkich, ale na litość.... niektóre tutaj to panikują chyba tylko po to, żeby innych wkurwić. Rozumiem dziewczyny, które naprawdę nie maja wypłat długo... ale te które miały w tym tygodniu na początku i wszystko zawsze normalnie to mogłyby sobie darować dodawanie oliwy do ognia.
autor: modlicha
13 lis 2020, 17:51
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

To napisze do nich w innej sprawie. Np ze mam coś tam coś... :laughingnew: i zobaczymy czy odpowiedzą.
autor: modlicha
13 lis 2020, 18:00
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

To jest odpowiedź która nie jest zwiazana z wyplatami. A to na temat wyplat nie milczą.

Jedyna ich śpiewka jedna i ta sama na temat wypłat to „ mamy 7 dni „ :laughingnew: tylko ciekawe co, kiedy to tłumaczące 7 dni mija... ah tak. Wtedy cisza. No nic ja spadam. Zostawiam forum bo szkoda mi już czytać to wszystko, jeszcze sama zacznę się martwic i snuć domysły.. a szkoda zdrowia. Życzę wam, aby wypłacili. Spokojnego wieczoru ;) jestem z wami!
autor: modlicha
13 lis 2020, 18:04
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Koleżanka zauważyła, że po założeniu nowego konta moderator nawet nie przyszedł po weryfikacje czy jest pełnoletnia. Odrazu wyskoczyła na górę. Nie było nawet blokady, że jest na samym dole do póki moderacja nie zaakceptuje. :blink: wiec pewnie stad brak odpowiedzi na meile i brak wypłat :winkextra:
autor: modlicha
14 lis 2020, 07:52
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

A to ja juz nie wiem kiedy oni mod siedza , kiedys wlasnie ci oszusci z tymi filmikami byli czyli widocznie siedza caly czas a wtedy mieli wolne to by sie zgadzao wszystko ze soba. Pierw wszystkich swietych zaduszki w pon co te feralne przelewy nie wyszly pozniej juz pracowali i puszczali przelewy , pozniej znowu swieto narodowe i przedluzyli sb weekend. Czyli pon powinien pojsc inaczej w kulki leca

Z tego co pamietam to właśnie jak są święta to się spóźniają trochę z kasą. Nie ma ich na SU itp. Co widać po transmisjach fałszywych i braku odpowiedzi, weryfikacji nadających. Ktoś wyżej napisał, ze żetony poszły mu na konto ostatnio ponownie żetony .. ja tak miałam kiedy każdy dostał przelew a mój bank nie obsługiwał danego dnia szybkich przelewów. Także cofnęli mi żetony na konto ponownie i wypłacili na następny dzień. ;) Nie ma co się stresować. W poniedziałek jeśli nie byłoby przelewu to już wtedy coś nie halo. A teraz szkoda weekendu na nerwy.
autor: modlicha
14 lis 2020, 08:38
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

hej
dziewczyny nie martwcie się, ten pojazd jeszcze trochę pojedzie... widać, ze tu się już nie wkłada za dużo pieniędzy, stąd te zwiechy i inne problemy ale nadal on przynosi spore przychody więc będzie sie toczył... UWAGA!!!!...teraz wyznaczam drogę hamowania showup.tv

Droga hamowania showup.tv – jest to odległość, w tym przypadku czasowa, przebyta przez portal w czasie od uruchomienia hamulca zarządzających portalem do całkowitego zatrzymania się showup.tv. Zależy od siły nacisku na hamulec, oraz współczynnika tarcia i "masy portalu".

W tym przypadku, moim zdaniem hamulec nie został wciśnięty, tylko właściciel wrzucił na luz. Masa portalu jest nadal spora... największa w Polsce.

Za to wysoki jest współczynnik tarcia - w tym przypadku rozumiany poprzez wkurwienie, czy też znużenie, zniecierpliwienie widzów - nieustannymi problemami, zwiechami, rozjazdem dżwięk - obraz...
Także od współczynnika tarcia będzie zależało ile to się jeszcze pobuja... pewnie spokojnie z rok, albo wincyj

Także luzik... wypłaty spokojnie będą jeszcze realizowane - dopóki te minimalne obecnie koszty utrzymania portalu będą cały czas niższe od przychodów - zresztą może na koniec ta maszyna zostanie wówczas sprzedana nowemu właścicielowi, który go przywróci do porządku. Gdyż każdy chce sprzedać nawet najbardziej zużyty samochód, aby coś jeszcze zarobić i rzadko zamienia go w np Kurnik.

A nowy właściciel zawsze może nadać nowego blasku.

dziekuję pozdrawiam i życze szybkich wypłat.

Chociaż jeden, normalny, nie nabijający się z nas facet i nie siejący paniki :lol:
autor: modlicha
14 lis 2020, 10:42
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Nie zniknie, najwyżej zmieni właściciela. I niestety obawiam się że jest dużo dziewczyn które opierają swoje życie na SU, co widać po panice jak się wypłata o kilka dni spóźnia.

Nie do końca się z Tobą zgodzę. Ja np nie opieram swojego życia na SU. Prowadzę własną, zarejestrowaną działalność. Z SU odłożyłam dużo pieniędzy, które mam. Jednak wiesz - irytujące są takie sytuacje, gdzie moderacja nawet nie odpisuje na meile. Żadne. Spóźniają się z wypłatami u innych po 10 dni roboczych i zero odzewu z ich strony. Każdy by się zdenerwował i zastanawiał o co chodzi. Każdy również ma prawo do wolnego, jednak mogliby się bardziej przyłożyć i trochę więcej szacunku okazać. Dać jakiś komunikat, że np w najbliższych dniach nie będzie moderacji i przelewów. Cokolwiek. A tutaj jest cisza, totalnie wyjebane od wtorku. Pełno transmisji z fałszywymi filmikami. Brak odpowiedzi. Nie chodzi o same przelewy. Chodzi o całokształt. Tak wiem, wiem. Mają większe „ biznesy „ niż takie SU. Śmieszne to, że tak podchodzą do sprawy. Obraz się zacina, głos się mija z obrazem, czasami obrazu brak całkowicie, wypierdala zdjęcie i trzeba robić nowe, głos się sam załącza. Przecież to są banały, które mogliby ogarnąć.. jednak mają w dupie. A szkoda. Prawda jest taka, że gdyby trochę zadbali o to wszystko to mieliby jeszcze większe zainteresowanie i byliby na swoim wymarzonym TOPIE :derisive:
Swoją drogą dużo dziewczyn teraz na pewno ma problemy z pracą przez wirusa i znalezieniem jej. Gdyby SU nagle jebło to są w ciężkiej sytuacji. Nawet jeśli jakaś z nich ma odłożone powiedzmy 5 tysięcy chociaż to co to da ? Nic. Zapłaci mieszkanie, rachunki, dajmy na to ze ma kredyt tak jak tu pisała jakaś wyżej, dzieci... i kasy nie ma po chwili. Nic. Pozostaje mieć nadzieje, ze będzie okej. Ja nie panikuje bo mam nadzieje, ze maja długi weekend. Gorzej, jeśli znowu w poniedziałek nie wypłaca, nie odpiszą.. ta niepewność. Po prostu ona jest najgorsza. Bo ich zaufanie trochę podupadło.. przez kilka akcji.
autor: modlicha
14 lis 2020, 11:50
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Luckykim pisze:
Kawka69 pisze:wierzycie ze dostaniemy te pienionszki?ja juz zwatpilam wszyscy pisza se to upada :scratch_one-s_head: czemu nic nie naprawiaja maja gdzies :nono:

Upada :laughingnew: :laughingnew:


PIENIONSZKÓW PEWNIE NIE DOSTANIEMY, ale pieniądze pewnie tak :D
autor: modlicha
14 lis 2020, 13:10
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Tylko dziwne jest to, że skoro zmieniają operatora to co maja z tym wspólnego moderatorzy.....? Ze ich nie ma nawet na SU... co maja z tym wspólnego emaile ze nie odpisują nawet na wiadomości....?
autor: modlicha
14 lis 2020, 15:43
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Tresc jest taka

No właśnie. „ zlecone „ czyli te, które już zostały zlecone i wiszą będą wysłane z opóźnieniem. A reszty zlecić się nie da. Czyli w poniedziałek nic nie będzie na kontach. Nie ma co się łudzić. Pytanie jedno i podstawowe. Ile to potrwa..... żeby chociaż napisali mniej więcej. Bo coś czuje, ze komunikat będzie sobie wisiał.... i wisiał.. ;) swoją droga samo to ze nie ma moderatorów i brak odpowiedzi na wiadomości... to tez jest dziwne. Ale snucie domysłów gowno nam da bo jaka jest prawda wiedza tylko oni.
autor: modlicha
14 lis 2020, 16:52
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Ja całe szczęście nie opierałam życia na SU bo teraz byłby dramat. Od dziś będę i tak siedzieć, dlatego, ze kiedyś była podobna akcja i ponad miesiąc nie wypłacali. Dużo dziewczyn zrezygnowało. Ja siedziałam i nazbierałam sobie mnóstwo kasy, która dostałam po miesiącu wiec czułam się naprawdę fajnie. Teraz mam mniej zaufania wiec poza SU będę sobie działać na skejpie i innych takich. Całkiem spoko idzie także polecam. Jednak gotówka realna się przyda bo samo czekanie i rozpaczanie nic nie da a tylko pogorszy sytuacje niektórych z was, które maja już z tego co widzę słabą. Mam nadzieje, ze to szybko minie. Kto wie, może to kwestia tygodnia? Gdyby zmieniali panel to napisaliby chyba tak jak wtedy. Teraz trzeba czekać na poniedziałek, czy będą odpisywać, banować itp. Powod do zmartwień będzie, jeśli od poniedziałku będzie cisza jak makiem zasiał , brak moderacji na SU i nowe komunikaty ...


Patrzę teraz na SU i nie wiem czy mi się wydaje tylko czy jest dużo mniej transmitujących? Praktycznie nie siedzę w soboty.. tak z ciekawości pytam? :shock2:
autor: modlicha
14 lis 2020, 22:39
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Co do analu to udawaj, ze nie lubisz... ze nie próbowałaś :lol: później powiedz ze dla niego mogłabyś spróbować.... i udawać ze to takie podniecające i zakazane... ze trochę boli.... :lol: słuchaj ucz się od koleżanki po fachu, mam wprawę. :lol:
autor: modlicha
15 lis 2020, 00:36
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Ja tam elegancko sobie śmigam i tu i tam i na SU i nie panikuje bo to nic nie da. Jak jest taka sytuacja to trzeba DZIAŁAĆ a następnym razem nauczcie się, że życia na SU się nie opiera i odkłada się przede wszystkim pieniądze ( zwłaszcza w tych czasach jakie są ) . ;) Nie mowie tego na złość, ale dla mnie to kompletnie nieodpowiedzialne jeśli ktoś myśli, że SU będzie na zawsze i że zawsze będzie wypłacalne terminowo. Zwłaszcza zabolał mnie ten post o dzieciach i świętach... kobieto tym bardziej. Rusz głową naprawdę. Jeśli nie dla siebie to dla nich. Bo ciężko widzę wasz los, jeśli portal nie wypłaca dopiero kilka dni a Ty już takie rzeczy piszesz. Oczywiście bardzo Ci współczuje. W sumie to im... nie wnikam w sytuacje życiowe kogoś, jedynie dobrą radę daje. Ja dużo zrozumiałam siedząc tutaj i ogólnie z wiekiem przybyło mi mózgu... i na zdrowy rozsądek. Realnej pracy nie można być pewnym często a co dopiero portalu, w którym nie wiemy nawet kto i skąd nam wypłaca..
autor: modlicha
15 lis 2020, 05:39
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

A mnie bardziej niż brak płatności zastanawia ta cisza przez moderatorów... dalej nie odpisują na wiadomości i na SU również ich nie ma... niektóre oficjalnie widziałam w opisach podają skejpa i moderacja nie banuje..... tu bym się na waszym miejscu martwiła bardziej. Wtedy jak była przerwa w płatności to moderacja przynajmniej odpisywała na wiadomości i była na kamerkach a teraz śladu po nich nie ma.... i transmitujących znacznie mniej.....
moderatorzy na SU,Widziałem, jak wczoraj zablokowali wideo.

To chociaż tyle. Czyli portal nie upada :lol: A tak całkiem na poważnie. Myślałam sobie o tym wczoraj przy winku z koleżanką i doszłam do wniosku, że zjebali sobie sprawę totalnie.
Mogli ogłosić chociaż tydzień wcześniej, ze będzie taka sytuacja. Przygotować jakoś dziewczyny. Wypłacić zaległe pieniądze i wtedy zacząć działać. Przecież jeśli to zmiana operatora to faktycznie wiedzieli o tym wcześniej. Dziwne jest to, że ja jeszcze 09.11 dostałam przelew tak samo 04.11 i 06.11 a niektórzy nie.... najgorsze jest to, że z tego komunikatu gówno wiemy... ja już mam całkiem pokaźna sumę na SU w widzących oraz żetonach i przyznam, że wkurza mnie to bo czuje się tak jakbym robiła privy za darmo :lol: Fajnie, gdyby szybko to ogarnęli i wypłacili. Swoją droga porażka, żeby tak niszczyć portal który miałby serio duży potencjał, gdyby ktoś o to zadbał.. doszlifować go konkretnie i byłby naprawdę numer 1.
Fajne jest to, ze jak nie musieli to przynajmniej wypłacali te 3 razy w tygodniu... bo jednak mieli 7 dni. Tez nie ma co robić dramatu ze coś im się popsuło. Bo byli wobec nas w porządku jak wszystko śmigało. Przynajmniej dla większości.... jednak ten brak terminu i brak odpowiedzi wkurwia po prostu, nie panikując. Tu nawet nie o panikę chodzi tylko po prostu ja należę do tych, którzy lubia wiedzieć na czym stoją.
autor: modlicha
16 lis 2020, 08:38
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Tu nie chodzi kuźwa już nawet o ból z powodu braku SU i wypłat.
Chodzi o sposób w jaki traktują dziewczyny. Swoje „ narzędzia do zarabiania „ brzydko ujmując. Przecież bez dziewczyn transmitujących i bez chłopaków oglądających a przede wszystkim kupujących żetony portal by nie istniał.... wiec mogliby kurwa odrobinę się wysilać i nabrać więcej szacunku. Przeniesienie się na inny portal nie jest trudne.. ale co powiesz kobiecie, której wiszą w przelewie ponad 3 K i w żetonach drugie tyle... co powiesz kobiecie, która poświęcała swój czas aby to zarobić. Skończ śmieszne takie słowa bo to żałosne. Tu nie chodzi kurwa o rozpacz bo nagle nie ma co do gara włożyć... bynajmniej u mnie tak to nie wyglada.. ale sposób traktowania.. zero odzewu.. zero KONKRETNEGO info. Po prostu pełna wyjebka. Nie sztuka jest wyjebać post i mieć w dupie i robić z nas idiotki. Śmieszne, że ciężko zlecić wypłaty itp, ale żetony można codziennie kupować... do woli. Bez ograniczeń. Dziwne tez są nałożenia blokady.. ze nawet nie można dać przelewu do wiszących.... wiele jest pytan, bez odpowiedzi. A najgorsze takie czekanie aż rusza dupe i chociaż odpiszą... a oni nic, nawet zmyślonej „
Kopiuj wklej „
autor: modlicha
16 lis 2020, 10:11
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Ich wiadomość

Dostałam tą samą wiadomość. O tej samej godzinie. :lol: Nie dziwi mnie to, szkoda czasu na odpisywanie każdemu osobnej i innej..... na pewno maja mega zawalona skrzynkę.... najważniejsze, ze wrócili na salony :lol: i odpisali :lol:

JEDNEGO TU NIE ROZUMIEM. „ wstrzymania szybkich wypłat... „ to niech kurwa wyślą normalne ? :lol:
autor: modlicha
16 lis 2020, 15:03
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Tak sobie czytam od jakiegoś czasu... i czytam i czytam..

Dziewczyny... ruszcie głowa, ruszcie dupe i działajcie. Bo takie czekanie i nadzieja aż odblokują przelewy nic wam nie da. Ja np od 3 dni nie byłam na SU ale działam w internecie i powiem wam, ze jestem w szoku ile można zarobić.... a pieniądze mam odrazu blikiem lub ekspresem. Od jutra sobie siądę na SU żeby w razie czego mieć jeszcze więcej. Naprawdę jest tyle możliwości zarobku, ze chyba sobie nie zdajecie sprawy, ale trzeba ruszyć szare komórki a nie siedzieć bezczynnie. :) wypłaty będą na pewno, kiedy? Nie wiadomo. Tu niektóre piszą, ze pożyczają, ze nie maja na chleb, ze to i tamto a jeszcze niedawno się chwaliły ze maja po 15 K miesięcznie... śmieszne trochę. I niby nic nie udało się odłożyć? Nie chce mi się wierzyć. Sama jestem w przedziale od 10-15 i naprawdę jeśli się chce to się odłoży i to sporo. Nie można się opierać tylko na SU bo nic nie trwa wiecznie. Wchodzę w ten post bardziej z ciekawości, co jak i gdzie.. lubię tez gadać z ludźmi. Natomiast przerażona jestem, ze tyle z was poza SU sobie nie radzi i nie widzi sensu życia....


ŻYCZĘ WAM Z CAŁEGO SERCA, żeby odblokowali to jak najszybciej bo przecież umrzecie z głodu......
autor: modlicha
16 lis 2020, 16:45
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

bbb , Nie zamierzam tutaj teraz pisać co jest ładne a co nie. Nie musisz dąsać się jak mała dziewczynka. Nie będę Cię przecież przepraszać, że mi się zapomniało odpisać bo mam wiele na głowie. Planowałam wiadomości z forum odczytać dziś późnym wieczorem i odpisać na nie na spokojnie.. ale okej. Rozumiem Twoje zażenowanie. Również pozdrawiam. Dziękuje, ze tak poważnie podeszłaś do sprawy . Chociaż niepotrzebnie. Źle się określiłam. Mogłam zaznaczyć, ze pytam z czystej ciekawości.

PS DZIEWCZYNY: widzę ze bardzo dużo do mnie napisało, ale nie da się wysyłać wiadomości za wiadomością... ciagle wyskakuje taki komunikat. Do wieczora postaram się każdej odpowiedzieć. Te które już dostały odpowiedzi to 3mam kciuki !!!! :heart:
autor: modlicha
16 lis 2020, 17:28
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Jestes tu żeby hejtowac i reklamować inne strony czy serio interesuje Cie coś się dzieje?



Jestem tu bo mam taki kaprys. Siedzę na SU podejrzewam dłużej od Ciebie wiec skończ głupio gadać, że reklamuje inne strony.. nieee najlepiej to będę siedzieć jak Ty z rozłożonymi rękoma i płakać, że nie mam na czynsz i muszę od ojca pożyczać... bo czekam aż SU mi wypłaci pieniądze bo tak bardzo im ufam...... :lol: Skończ już naprawdę. Żyj sobie w swoich przekonaniach, domysłach i żyj nadzieja. W końcu nadzieja matka głupich. Jednego nie kumam. Ktoś kto zarabia niby 15 koła musi pożyczać pieniądze od taty i przezywać co dwa dni czy był przelew... nie ima mi się to i nie łykam Twoich bajeczek. Masz rozdwojenie jaźni bo raz piszesz, ze jesteś spokojna bo masz hajs itp a po chwili, ze masakra..... ze to i tamto... zachowujesz się z tymi swoimi terminami conajmniej jakbyś miała z nimi współpracę moderatorką.. a prawda jest taka, ze wyżej srasz niż dupe masz i większość osób tu się z Ciebie nabija. Zwłaszcza na czacie. :lol: przejrzyj na oczy dziewczyno i skończ robić z siebie pośmiewisko. Tyle w temacie i nawet mi nie odpisuj bo szkoda mi dyskusji dalszej z osoba na Twoim poziomie.

A co do „ Jesteś tu żeby reklamować strony... „ Nie interesuj się od czego tu jestem bo to nie Twój zastany biznes. Biznes masz na SU wiec idź na privy i skończ pierdolić. :roll:
autor: modlicha
17 lis 2020, 11:53
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Wydaje mi się osobiście, że nie ma co liczyć iż będą sobie to liczyć od 02.11 zapewne czas ich oczekiwania to czas od wiadomości, które nam wysłali wiec obstawiam albo od wczoraj.... albo od piątku, kiedy to dali komunikat. Nie spodziewałabym się wypłat nawet do Mikołaja... Mega chujowo z ich strony zważywszy na to, jakie mamy czasy.
Prawda jest taka, że prawdziwego powodu nie dowiemy się nigdy. Nie ufam im kompletnie w kwestii komunikatów i wiadomości.



Piszą to co chcemy usłyszeć i piszą w taki sposób ogólny, abyśmy nie zadawały więcej pytań i żeby odbębnić tylko informacje i mieć wyjebane. 2-3 tygodnie to wcale nie jest podanie terminu bo zapewne następne wiadomości będą brzmieć „ przepraszamy, ale się przedłuży.... I STANDARDOWO oklepany i ich ulubiony tekst „ NIEZALEŻNE OD NAS „ :lol:
autor: modlicha
17 lis 2020, 12:07
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

PODSTAWOWE RADY ODE MNIE, jeśli mam być szczera.

- Nie sugerujcie się ich wiadomościami bo są wyklepane kopiuj wklej i prześlij wszystkim.
- NIE OBSTAWIAJCIE TERMINÓW BO TO NIE JEST LOTTO ANI ŻADNE ZAKŁADY.
- RUSZCIE GŁOWAMI I ZACZNIJCIE DZIAŁAĆ DODATKOWO POZA SU.
- Odkładajcie sobie żetony, siedźcie sobie jednak naprawdę weźcie się za jakąś inną robotę.

Poszukajcie sobie w Google różnych stron z kamerkami, możliwością ogłaszania skejpa. Zróbcie sobie porządne fotki i opisy. Popatrzcie na inne profile ( może zaczerpniecie pomysłów )
Starajcie się udostępniać to gdzie się da. Szukajcie sobie chłopaków na pokazy skejp.

Wpisujcie sobie w Google hasła „ dominacja, skejp pokazy, ulegli, BDSM „ itp itd na pewno wyjdą wam ciekawe strony i profile.
Dobra reklama to podstawa. Zdjęcia i opisy przede wszystkim.
Możliwości jest tak wiele... ale trzeba ruszyć dupe i umysł.. a nie siedzieć bezczynnie i się użalać i czekać w skrzynce odbiorczej na ich kolejne oklepane wiadomości.

POZDRAWIAM i w dniu dzisiejszym robię sobie przerwę od forum bo nie ma co... ;)
autor: modlicha
17 lis 2020, 12:12
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Okej już dalsze kłótnie nie mają sensu......... PRZESYŁAM WAM DUŻO MIŁOŚCI MISIACZKI I DUŻO ŻETONIKÓW DZIEWCZYNKI ZA CIPUNIE NA SU :heart: :heart: :heart:
autor: modlicha
17 lis 2020, 15:43
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

LABODA utkaj już ryj serio :lol:

Wielka Pani bizneswoman, PO STUDIACH. Zapewne z doktoratem. Zarabiająca miliony, gwiazda showupowska.... która hajs od ojca pożycza 3 dni po wstrzymaniu wypłat. KURWA NAWET JA KISNE :laughingnew: :laughingnew:


W takim razie co Ty robisz na SU? Powinnaś być już jakimś magistrem... z willą, czterema samochodami minimum... własna firma i nie powinnaś mieć czasu na dyskusje tu.... bo jak to tak? AA . Rekin biznesu. Pewnie masz od pisania ludzi... :smoke: jak tam na Malediwach? Czy gdzie tam się bujasz za ten wielki hajs... :yahoo:


Na Twoim miejscu Laboda to poszłabym jak najszybciej do lekarza po jakieś dobre leki i porady. Ewidentnie masz zaburzenia. Podejrzewam rozdwojenie jaźni... Ty kurwa co drugi dzień masz inna wersje swojego życia... :lol:

Nawet ja nie byłam tak zjebana na początku SU jak Ty teraz. Siadło Ci na łeb to zarabianie milionów na SU... 8-)
autor: modlicha
18 lis 2020, 17:38
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Witam,
Pragniemy ................. :lol: stopniowo :laughingnew: :laughingnew: ruszyć :laughingnew: :laughingnew: z wypłatami żetonów od połowy przyszłego tygodnia ....... :laughingnew: :laughingnew: Dołożymy wszelkich starań - HAHAHAHAHAHAHAHAHA by termin ten nie uległ zmianie ( ulegnie na pewno, ale robimy was w chuja wiec po co sie przyznawać do tego ) . Przepraszamy za utrudnienia i mamy nadzieję - ( oj już nie " na pewno " .. dla bezpieczenstwa, zebysmy nie mialy sie czego przyjebac...... ) , że do końca przyszłego tygodnia wypłaty żetonów zaczną być realizowane. :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew:
pozdrawiam - a ja nie ;) ;)

Czyli tak jak myślałam..... :laughingnew: :laughingnew: :laughingnew:
autor: modlicha
01 gru 2020, 12:37
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

STOPNIOWO - Czyli na pewno nie puszczą wszystkim i na pewno nie wszystkie przelewy.. :lol: Ja jeszcze czekam na komunikat po tym jak nam rzekomo dadzą możliwość wypłacania " NIESTETY ALE BANK MUSI ZWERYFIKOWAĆ PŁATNOŚCI........... SPRAWDZIĆ SKĄD TAK WYSOKIE PRZELEWY............. STARAMY SIĘ BARDZO, NIEZALEŻNE OD NAS... " i doloza kolejne dwa tygodnie... :lol: :lol:

Dno i wodorosty. To jest jakaś kpina. Zamiast od samego początku wyjebać komunikat " POTRWA TO PEWNIE Z MIESIĄC JAK NIE WIĘCEJ, zatrzymamy wam przelewy bo coś " Nie wiem po chuj tak kombinować....
autor: modlicha
01 gru 2020, 12:42
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

A wy dalej obstawiacie? serio? :shock: :shock:

To ja wam powiem.. coś co się sprawdzi na 10000000000 %

Wypłaty będą, jak będą. Otwórzcie w końcu oczy dziewczyny bo naprawdę aż żal to czytać...
autor: modlicha
01 gru 2020, 13:39
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Czytam, czytam..... WSTYD ;)
Po co takie przechwalanie się ile która zarabia ? wywyższanie się bo ta jest z " Top" a ta z samego dołu? Po co bezczelne pisanie, że któraś ma więcej a któraś mniej bo przecież jej więcej nie trzeba i to wredne naśmiewanie się? :? :? Ja rozumiem, konkurencja... pieniądz ważna rzecz...
Dzięki Ci Panie, że ja w końcu zrozumiałam, że to nie jest najważniejsze i że nie ma co pluć jadem i oceniać kogoś przez pryzmat kamerek...że zmieniłam swoje postępowanie w stosunku do innych. Teraz jak patrzę na to z boku to aż mi wstyd, nie przed wami.. przed samą sobą, że robiłam takie akcje chodząc po kamerkach innych, podbierając widzów... śmiejąc się z kogoś..

Kurwa - gdzie ta kobieca solidarność ? Żeby kobieta kobiecie była taką żmiją plującą jadem? Po chuj się tak prostować na czyimś garbie i naśmiewać z jego upadku?
Śmieszne jest to, że te całe PANIE TOP tak się chwalą pieniędzmi a tak naprawdę niektóre już głodem przymierały po 3 dniach od blokady przelewów...

Co to znaczy TOP? Bo jeśli TOP jest głównie poprzez widzów ...bycie na samej górze to pozdrawiam ;) ;) Z ręką na sercu mogę napisać, że dziewczyny, które są na dole zarabiają ogromne pieniądze mając nawet 5 widzów na transmisji ? Ja jestem zawsze na dole.. tak - wolę oglądać seriale i czekać na priv z " czołem " w kamerze.. i co? mam priv za privem.. a czemu? bo zazwyczaj panowie widząc kobietę na dole zapraszają ją na priv bo widzą, że dopiero wróciła z innego.. są ciekawi, nie mają moich cycków i cipki na ogólnym, są zaintrygowani... kto jest tam i tak się chowa.. Nie,nie przechwalam się absolutnie... natomiast idąc tokiem myślenia, że te na dole mają dużo dużo mniej........ jest naprawdę śmieszne.
Ja mam przelewy za każdym razem poniedziałek środa i piątek i nie nie jest to pisanie tylko bo udowodniłam to screenami. A jakoś siedzę na dole, do TOP to mi brakuje w chuj... ale nie chcę tam być. Nie wyobrażam sobie cały czas nadawać z buzią lub tańczyć przed kamerą ze sztucznym uśmiechem. Siedzę sobie spokojnie a po prostu na priv wchodzę w interakcje...
Zaznaczmy również, że własnie w tych TOP transmisjach jest od cholery dzieciaków, którzy założyli konto dla beki albo chcą pooglądać cipkę i cycki za darmo... ;)
Fajnie jest wchodzić w jakiś dialog z oglądającymi, nawiązywać relacje... jednak ja np wolę sam na sam. Taka jestem i tyle...


Dziewczyny - czasy są ciężkie dla każdego... Wiemy same dlaczego..... SU robi nas w chuja nie od dziś, kasa ostatecznie będzie... kiedy? tego nie wie nikt, poza nimi... ale naprawdę, za każdym razem jak będą problemy to będziecie się tu kłócić? wychwalać ? poniżać wzajemnie? Po co? co wam to daje... to tylko osoby z internetu, któych zapewne na żywo nawet nie poznacie.. po co sobie psuć nerwy na same święta? mało ich mamy? ;) Nie sądzę...

Co do panów - dzięki, że jesteście zaangażowani w temat... i nie nabijacie beki z dziewczyn.. bynajmniej nie wszyscy. To serio w jakiś sposób miłe.

Nie musi mi nikt odpisywać, wylałam swoje żale.. nie chcę wdawać się w dyskusję i tworzyć zbędnej kłótni. Ja was serdecznie pozdrawiam. Życzę szybkiego powrotu kasy na konta. Oby wasze święta były udane..

Ps : mam nadzieję, że wyciągniecie wnioski na przyszłość.... i będziecie działać inaczej, żeby nigdy już nie zostać na lodzie i nie martwić się o opłaty...

" UMIESZ LICZYĆ ? LICZ NA SIEBIE " :bye:
autor: modlicha
03 gru 2020, 21:52
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Czyli tak - w tym tygodniu wypłat mogą spodziewać się tylko te, które już maja w wiszących. A tych, które chcą spieniężyć żetony czeka jeszcze długa droga... do końca przyszłego tygodnia.. o ile termin nie ulegnie zmianie.
Tak to rozumiem :)
autor: modlicha
07 gru 2020, 23:39
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Dla mnie właśnie najważniejsze, żeby dali to co mam w wiszących :lol: bo żetonów mam może z 1500 zł dlatego, ze przestałam transmitować odrazu jak pojawił się komunikat. Już po prostu moje zaufanie podupadło całkowicie. Poszłam inna droga i nie żałuje, wyszłam na tym zdecydowanie lepiej czasowo i zarobkowo. Jednak przyznam, ze okropnie szkoda mi dziewczyn, które np cały dochód maja w żetonach i nie mogą ich wypłacić bo tak naprawdę nie maja co liczyć na to, ze dostaną w tym tygodniu pieniądze... szkoda, ze we wcześniejszym meilu tego nie napisali... tylko dawali im kurwa nadzieje, żeby dalej siedziały i zarabiały hajs, którego wyplacic nie mogą.

Dno. Tyle powiem. Rzygam ich wiadomościami.. na sama myśl o nich mnie mdli.
Nie nadaje, ale rzygam nimi tak bardzo bo po ludzku mi już kurwa szkoda dziewczyn, które nie maja wyjścia, nie potrafią inaczej po prostu jak dla mnie są tak kurwa zakłamani, żałośni i robią z każdej idiotkę bądź próbują..... ja się nie dam. Nie wierze w ich żadne ściemy już. Kłamstwo na kłamstwie. Prostackie postępowanie i zagrywki na poziomie kurwa dzieci w przedszkolu....... wrrrr
autor: modlicha
07 gru 2020, 23:45
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Laboda skończ się pogrążać xDDDDDDDDDDD
autor: modlicha
09 gru 2020, 12:44
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

LittleStar342 pisze:
cipkozaurka pisze:LittleStar342, sama nie chce się ujawnić, to ja nie zdradzę :)



Ale poważnie to jakaś topka?



TOPKA, ALE W PIERDOLENIU GŁUPOT - Takiego pustaka to dawno tu nie było.. :) :lol:
autor: modlicha
09 gru 2020, 15:45
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu

Re: Płynność wypłat z SU

Ja rozumiem. Napisać, że się wyrabia jakąś tam normę .... ale kurwa pisać szczegółowo ile? Co do złotówki? Po chuj? :lol: 40 K w ciągu tygodnia? Ojeju jeju jeju... bogactwo xDDDDDD To powiem ci coś innego - niektórzy mają o wiele więcej bez siedzenia cały czas na SU wiec naprawdę nie wiem czym się chwalisz.

Tym bardziej, że to podle pisać takie coś tutaj, kiedy inne nie otrzymały nawet zaległych. Chciałaś im dojebac i ja tak to widzę a nie napisac. , ze SU jest wypłacalne XD

Nawet ja uważam, ze zachowałaś się słabo i tyle.
autor: modlicha
16 gru 2020, 19:29
 
Przejdź do forum
Przejdź do tematu