Znalezione wyniki: 1838

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Re: Ni_collll

Dziewczyna urody ponad przeciętnej, do tego miła. Lepsza kamerka i troszke lepszy polski i wgl cud miód. Ale i tak są bardzo dobrzy :)


https://showup24.tv/Ni_collll
https://showup24.tv/profile/Ni_collll
autor: michu123
10 lut 2018, 07:47
 
Forum: Pary, Trójkąty, Lesbijki ...
Temat: Ni_collll/NICOL__KAA/NI_KOL
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 2752

Re: Dziewczynka-z_Ukrainy/Ola-TaCozUkrainy/tina92

misiek643 pisze:Ola spokojną. Dla tego tak pewnie.

Wydaje się być taka łagodniejsza i milsza dla widza :) Chciałbym żeby kiedyś była sama, żeby zobaczyć co i jak :D
autor: michu123
18 gru 2017, 19:08
 
Forum: Pary, Trójkąty, Lesbijki ...
Temat: Dziewczynka-z_Ukrainy/Ola_11/tina92/Siostrzyczki
Odpowiedzi: 261
Odsłony: 11876

Re: wrednaPaula/zmyslowasunia/PaulaLuxuryEroticShow

Kto niewinny niech pierwszy rzuci kamień ;)



www.BlogSU.pl
autor: michu123
18 gru 2017, 19:02
 
Forum: Kobiety - Pokazy 18+
Temat: wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_
Odpowiedzi: 8140
Odsłony: 422175

Re: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Po_Prostu_Kasia/Kasia_UK

Losmuertos pisze:Nie mam pojęcia co wy w niej wszyscy widzicie ;)

Kasia dużo zyskuje przy bliższym poznaniu, na początku jak byłem u niej na trans to wydawała mi się taka ordynarna i co to ona nie jest, ale pierwsze wrażenie przeważnie bywa złudne ;)
autor: michu123
18 gru 2017, 18:59
 
Forum: Nieobecni
Temat: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Kasia_UK/xxxBadamciaxxx
Odpowiedzi: 271
Odsłony: 15878

Re: Dziewczynka-z_Ukrainy/Ola-TaCozUkrainy/tina92

Ktoś wie gdzie Ola? Tylko w nocy była. Chyba znudziło się je. Ona nie zle przytyla. Chyba może problem z zdrowiem od kilka kg ma. Duzo widać. Ale wiecie co ona bardzo ładna jest. A Tina zła i tylko czeka na zety przeklina strasznie i kłóci się ze wszystkimi https://showup24.tv/tina92 https://showup...
autor: michu123
17 gru 2017, 22:29
 
Forum: Pary, Trójkąty, Lesbijki ...
Temat: Dziewczynka-z_Ukrainy/Ola_11/tina92/Siostrzyczki
Odpowiedzi: 261
Odsłony: 11876

Re: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Po_Prostu_Kasia/Kasia_UK

Urodziwą buzię i piękne usta Badamy można było od dawna podziwiać rzucając żetonsy na "buziak" - a to że nikt tego nie robił bo wolał za taką samą niemal kasę obejrzeć jej kształtny biust to już inna sprawa :) Nowy Blog ShowUp.tv Typowe myślenie faceta :D Sam tak robiłem :D U Kasi wszystk...
autor: michu123
17 gru 2017, 22:27
 
Forum: Nieobecni
Temat: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Kasia_UK/xxxBadamciaxxx
Odpowiedzi: 271
Odsłony: 15878

Re: wrednaPaula/zmyslowasunia/PaulaLuxuryEroticShow

O kurde, ja swój poprzedni post napisałem, nie patrząc co było ostatnio pisane, i się ładnie wbiłem w temat że tak powiem...

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
autor: michu123
17 gru 2017, 22:25
 
Forum: Kobiety - Pokazy 18+
Temat: wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_
Odpowiedzi: 8140
Odsłony: 422175

Re: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Po_Prostu_Kasia/Kasia_UK

Urodziwą buzię i piękne usta Badamy można było od dawna podziwiać rzucając żetonsy na "buziak" - a to że nikt tego nie robił bo wolał za taką samą niemal kasę obejrzeć jej kształtny biust to już inna sprawa :) Nowy Blog ShowUp.tv Typowe myślenie faceta :D Sam tak robiłem :D U Kasi wszystk...
autor: michu123
17 gru 2017, 19:16
 
Forum: Nieobecni
Temat: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Kasia_UK/xxxBadamciaxxx
Odpowiedzi: 271
Odsłony: 15878

Re: fcklove

Zidane pisze:jedna z nielicznych prawdziwych lasek na showupie.

https://showup24.tv/Fcklove
https://showup24.tv/profile/Fcklove

Nie wiem czy nie licznych, ale taka naturalna, bo chyba o to ci chodziło. Widać po niej że miała do czynienia z silownią :D
autor: michu123
17 gru 2017, 19:13
 
Forum: Kobiety - Pokazy 18+
Temat: Fcklove/_strawberry_
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 3442

Re: wrednaPaula/zmyslowasunia/PaulaLuxuryEroticShow

Ja chyba wydoroślałem albo mnie jakieś refleksje dopadly, zdarzało mi się coś napisać na Puale(nie było to chamskie), a teraz wydaje mi się że to fajna, ładna i spoko laska :D Więc przepraszam, jeśli moje posty kiedyś uraziły kogokolwiek ;)
autor: michu123
17 gru 2017, 19:10
 
Forum: Kobiety - Pokazy 18+
Temat: wrednaPaula/NajbrzydszaWeWsi/BlackMidnightAngel_
Odpowiedzi: 8140
Odsłony: 422175

Re: dusia19

autor: michu123
16 gru 2017, 19:20
 
Forum: Pary, Trójkąty, Lesbijki ...
Temat: dusia19/19dusia
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 10354

Re: Dziewczynka-z_Ukrainy/Ola-TaCozUkrainy/tina92

Dzisiaj Tina nadaje na swoim starym koncie, na którym ma koma nawet z 2014: arnoldzik1987 2014-10-15 02:07:49 nie martw sie nikomu nie zdradze że tu występujesz Ślicznotko:) https://showup24.tv/tina92 https://showup24.tv/profile/tina92 Zajrzałbym, ale pewnie ban z automatu poleci :D nie wiem co im ...
autor: michu123
16 gru 2017, 19:18
 
Forum: Pary, Trójkąty, Lesbijki ...
Temat: Dziewczynka-z_Ukrainy/Ola_11/tina92/Siostrzyczki
Odpowiedzi: 261
Odsłony: 11876

Re: XPumCiaX

Moge wiedzieć czym wy sie jaracie ? Brak mi słow byłem raz i ostatni ktoś dał zety na pipke to nie chciała pokazać ale w końcu po 10min jak nalegali to to zrobiła . Pierdoli farmazony robi jakieś konkursy{ lider wygrywa sexy randke w kinie:)do 00.00, } co jest fakem i nigdy to tego nie dojdzie szuk...
autor: michu123
16 gru 2017, 18:28
 
Forum: Kobiety - Pokazy 18+
Temat: XPumCiaX
Odpowiedzi: 106
Odsłony: 9753

Re: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Po_Prostu_Kasia/Kasia_UK

HardRockCaffe666 pisze:KASIU w tych okularkach wyglądasz mega ''orgiastycznie'' i masz kurwiki w oczkach cokolwiek to znaczy.Pozdrawiam hard. :air_kiss:

Orgiastycznie? :D hhahah :lol: Lepiej powiedzieć że ci masz staje :D Ale to chyba każdemu przy Kasi, z okularkami czy bez :D
autor: michu123
16 gru 2017, 18:26
 
Forum: Nieobecni
Temat: Slooodka_Kasia/Sweet_Kasia/Kasia_UK/xxxBadamciaxxx
Odpowiedzi: 271
Odsłony: 15878

Re: LadyLola301/Lady301/malina969

BasiazLodzikowa pisze:Nadaje również na zbiorniku : https://zbiornik.tv/LadyLola301

Sama tam siedzi czy z jakimś typkiem ? :D
autor: michu123
16 gru 2017, 18:23
 
Forum: Kobiety - Pokazy 18+
Temat: LadyLola301/Lady301/malina969/Czarujaca8/xxxxxxxxxxx
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 2242

Re: Rawana/Kizimizi17/Different/ Andrea xes.pl podrywacze.pl

Na forum podrywacze kiedyś czytałem że za jeden dzień roboczy tj. 2-3 filmy dziewczyny dostają 4k zł. https://showup24.tv/different https://showup24.tv/profile/different Teoretycznie jest to do uwierzenia, bo jak Rawana ma tam te kilka filmów nagranych, to moze zarobiła tam 15k i w sumie to nie jes...
autor: michu123
15 gru 2017, 22:12
 
Forum: Nieobecni
Temat: Rawana/Kizimizi17/Different/ Andrea xes.pl podrywacze.pl
Odpowiedzi: 500
Odsłony: 41433

Re: szefowa

Są laski, które mogą być uznawane za ładniejsze. Za bardziej pociągające. Ale to u Szefowej znajdziemy połączenie wszystkich pozytywnych cech, czyli piękno, zajebista zabawa, świetna interakcja z widzami. Oby tak dalej a będzie dobrze :P https://showup24.tv/szefowa https://showup24.tv/profile/szefo...
autor: michu123
15 gru 2017, 22:11
 
Forum: Kobiety - Pokazy 18+
Temat: szefowa
Odpowiedzi: 574
Odsłony: 31941

Re: Sylwester na ShowUp.tv

No i minął rok od mojego ostatniego posta... Ale ten czas zapi*erdala ;) Dla zainteresowanych tematem sylwka na ShowUp.tv - swoja sylwestrowa "impreze" na ShowUp.tv zapowiedziala juz Wredna Paula. Ciekawe kto jeszcze przyłączy się i będzie nadawać i jak to będzie z oglądalności, która jes...
autor: michu123
15 gru 2017, 12:53
 
Forum: Dziwne rzeczy, niezwykłe trans
Temat: Sylwester na ShowUp.tv
Odpowiedzi: 64
Odsłony: 3640

Re: mała drzemka

Byłem świadkiem kiedyś gdy dziewczyna spała kilka godzin a liczba obserwujących rzadko spadała poniżej setki :D I nie było to spowodowane liczeniem na jakąś "wpadkę" bo spała w spodniach i bluzce. Nawet dostawała w czasie snu żetony więc czemu nie :D Dziwny jest ten świat nic dodać nic uj...
autor: michu123
15 gru 2017, 12:46
 
Forum: Dziwne rzeczy, niezwykłe trans
Temat: mała drzemka
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 2294
Następna

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania